ljudlös fast allt är på

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone ljudlös fast allt är på

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Idag slutade min en månad gamla iphone 3gs ringa. Skärmen visar samtal in men ingen singnal eller vibration. Volym och alla knappar är på. Om jag sätter på ljudlös-vibration, vibrerar den men inte om den knappen är avstängd. Däremot demonstrerar den ringsignalen och vibrationen. Även knappljud och andra läten som låsljud fungerar inte men som sagt högtalaren är inte trasig. Finns det någon annan “ljudlösknapp” än den som sätter på vibben, ovanför volym i allmänt? Har återställt inställningar och gjort en återställning med att hålla in båda knapparna. Har inte gjort återställning i itunes eftersom man sagt till mig att jag ska vänta med nya systemet till nästa vecka. Är orolig. Trasig?

Kajsa

micked
    Member
    Post count: 84

Finns 2 högtalare. En man lyssnar med längst upp o en som sitter i botten till vänster om laddaren och det verkar som den gått sönder.

kajsa
    Member
    Post count: 2

Jag hittade plötsligt den lilla “Tyst läge” knappen på sidan ovanför volymen. Hade ingen aning om att den fanns. Har bara pulat med inställningarna i mobilen. Inget är trasigt : ) Tack ändå!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.