Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Ljudlös knappen fungerar ej.
-
AuthorPosts
-
Min Ljudlös knapp fungerar inte på min 3GS, Jag kan inte ha ljudlös längre så jag har tänkt att gå till Telia butiken och lämna in den. Någon som vet om jag kommer få en ny telefon eller om dem kommer att laga den? Om jag får en ny kommer jag då få iPhone 4? Någon som vet något? 🙂
Tack // Ali Kemal
Du får en utbytes 3gs
Men dem tillverkar inga fler 3GS med 32GB minne. Så jag tänkte jag kanske får 4an istället
Har svårt att tro att du får en iPhone 4 för att din ljudknapp gått sönder, då hade folk börjat utnyttja det med all säkerhet.
Det är ingen som tillverkar dem längre, men folk som du tar sönder de, de byter ut skal glas, och ger den till nästa som kommer. Altså utbytes enhet
@iPhoneReservdelar.se 81396 wrote:
Det är ingen som tillverkar dem längre, men folk som du tar sönder de, de byter ut skal glas, och ger den till nästa som kommer. Altså utbytes enhet
Jag kollade med en polare som hade samma problem som mig, han fick en helt ny 3GS men detta var längesedan innan 4an hade kommit ut.
Så dem bytte ut hans 3GS mot en annan 3GS, Så jag tänkte då kanske jag får 4an.
@aliikemal 81401 wrote:
Jag kollade med en polare som hade samma problem som mig, han fick en helt ny 3GS men detta var längesedan innan 4an hade kommit ut.
Så dem bytte ut hans 3GS mot en annan 3GS, Så jag tänkte då kanske jag får 4an.
Han fick inte en helt ny.
Den ser ut som ny (nytt bakskal, glas och lcd) men det är återanvänd logikkort. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.