Ljudproblem vid headsetanvändande

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ljudproblem vid headsetanvändande

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej!
    Är det någon där ute som har koll:
    När jag använder headset får jag inget ljud vid SMS eller annat textmeddelande. Detta trots att jag i inställningarna valt ett specifikt ljud.
    Jag kan inte hitta några andra inställningar?? Snälla hjälp:confused:
    /mani

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@nima01 72265 wrote:

Hej!
    Är det någon där ute som har koll:
    När jag använder headset får jag inget ljud vid SMS eller annat textmeddelande. Detta trots att jag i inställningarna valt ett specifikt ljud.
    Jag kan inte hitta några andra inställningar?? Snälla hjälp:confused:
    /mani

är det bara när du har hörlurar eller kommer det inget ljud annars heller?

nima01
    Member

@something 72266 wrote:

är det bara när du har hörlurar eller kommer det inget ljud annars heller?

Hej igen!
    Ja utan headset fungerar textmeddelande siganeln bra! Om någon ringer till min fön så fungerar detljudet när jag har headset

SomethinG
    Member

@nima01 72268 wrote:

Hej igen!
    Ja utan headset fungerar textmeddelande siganeln bra! Om någon ringer till min fön så fungerar detljudet när jag har headset

låter som du fått ett likadant fel som jag hade på min 3gs , den var lite mer flummig kanske men jag hade Ljud i telefonen när det ringde och när jag pratade och högtalare funkade bra, men när jag skulle lyssna på musik eller spela spel etc hade jag inget ljud, jag lämnade in min på Service, 1 vecka senare fick jag hämta ut en ny 3gs .

så har du kvitto och garanti kvar rekomenderar jag dig att gå och lämna in den.

Men först och främst Testa återställa telefonen och se om det blir nån förändring .

nima01
    Member

Ok misstänkte något i den vägen :-(. Jag testar återställning får vi se om det hjälper!
    Tack för att du tog dig tid SomethinG!

SomethinG
    Member

@nima01 72272 wrote:

Ok misstänkte något i den vägen :-(. Jag testar återställning får vi se om det hjälper!
    Tack för att du tog dig tid SomethinG!

Lugnt , eftersom jag haft samma fel själv var det enkelt, dock var det tungt att vara utan iphone en vecka och ha en skit lånetelefon.

jag hade föresten inget ljud på SMS heller. men som sagt testa och återkom om hur det gick 🙂

nima01
    Member

Absolut jag ska återk och berättar. Håll tummarna.

SomethinG
    Member

@nima01 72274 wrote:

Absolut jag ska återk och berättar. Håll tummarna.

i will 🙂

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.