Ljud/ringsignal hörlurar

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ljud/ringsignal hörlurar

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 134

Ligger Innan jag somnar Och skulle lyssna på mina ringsignaler, men ljudet kommer från hogtalarna ändå.Kan man inte lyssna med vanliga horlurar? Funkar det med apples som man far med, for Dom är väl inga headset lurar? Har Dom nere I lådan orkar inte gå upp igen::D

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@r2d2 32568 wrote:

Ligger Innan jag somnar Och skulle lyssna på mina ringsignaler, men ljudet kommer från hogtalarna ändå.Kan man inte lyssna med vanliga horlurar? Funkar det med apples som man far med, for Dom är väl inga headset lurar? Har Dom nere I lådan orkar inte gå upp igen::D

Apples medföljande är headset, men det funkar med vanliga lurar oxå 🙂

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Om man ska lyssna på ringsignaler tyst sätter man bara tummen på högtalaren eller sänker volymen till de lägsta.
    Du får synka ner musik på iPhonen så du slipper lyssna på dina ringsignaler.

Ta vara på ditt headset med, den dagen det går sönder så kan du inte prata med iPhonen i fickan.

Mekke
    Member

@mossarelli 32573 wrote:

Ta vara på ditt headset med, den dagen det går sönder så kan du inte prata med iPhonen i fickan.

Om han inte köper ett annat 😛

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Som kostar grismycket. Min kompis köpte iPod Shuffle-hörlurarna för att bruka dem till en vanlig mp3-spelare. De gick i sönder snabbt.

r2d2
    Member
    Post count: 134

aldrig använt mina apple hörlurar ger alltid bort dom…tjejen har dom iofösig till min gamla nano …hon tycker inte om in-ear…men jag klarar inte av apples hörlurar tycker det är alldeles för dålig bas.

har musik i iphonen, men var just ringsignalerna jag skulle lyssna på om det fanns nån bra jag laddat hem från audiko.net =) ja sätta fingret på högtalarna kan man göra ….ville mest lyssna på dom i lugn o ro utan att råka väcka dom andra i huset.

tackar i allafall för förslagen.

Mekke
    Member

@mossarelli 32624 wrote:

Som kostar grismycket. Min kompis köpte iPod Shuffle-hörlurarna för att bruka dem till en vanlig mp3-spelare. De gick i sönder snabbt.

Finns många billiga headset som låter bra 🙂 Fördelen med Apple är ju det att det är 3.5mm-lurar, så det finns ju hur många som helst att välja mellan! 😀 Utan adapter 😉

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Gjorde också detta precis när jag köpt min iPhone. Satt och lyssnade efter någon bra ringsignal, trodde givetvis att ljudet kom hörlurarna och inte högtalaren.. ..jag satt på bussen .. Tyckte att folk kollade konstigt på mig efter sådär en 15 minuters bläddrande mellan iPhonens originalsignaler 🙂
    haha. fy fan va jag skämdes när jag insåg att alla i hela bussen hört alla mina ringsignaler ett 10 tal gånger …

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.