Ljudutgång

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 118

Har funderat länge nu och kliar mig fortfarande i huvudet.

SOm jag fattar det så har iPhone en vanlig 3,5mm ljudutgång för högtalare/hörlurar? Men ändå säljs adaptrar? Såg någonstans att iPhones utgång är försänkt på något sätt så att inte vanliga 3,5mm proppar funkar, men jag kör på helt vanliga lurar (ingen adapter) och det funkar kanon.

Har jag missat något eller är det någon skillnad från tidigare iPhones?

steffe
    Member
    Post count: 2452

Adaptern är till iPhone 2G,som har försänkt uttag.På 3G-versionerna är det ett vanligt uttag och vanliga hörlurar passar.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Adaptern är till iPhone 2G,som har försänkt uttag.På 3G-versionerna är det ett vanligt uttag och vanliga hörlurar passar.

Appelphone
    Member
    Post count: 594

vilken tur att detta togs upp, jag har funderat på samma sak och inte våga använda mina nya in-ear hörlurar 😛

Appelphone
    Member
    Post count: 594

vilken tur att detta togs upp, jag har funderat på samma sak och inte våga använda mina nya in-ear hörlurar 😛

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag tänkte samma till en början, men sen fattade jag 😛 Men däremot har jag ett par 3,5 mm lurar som jag brukar ha i datorn, som inte går in i iPhonen…

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag tänkte samma till en början, men sen fattade jag 😛 Men däremot har jag ett par 3,5 mm lurar som jag brukar ha i datorn, som inte går in i iPhonen…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.