Front page › Forums › Övriga ämnen › Lockerz erbjuder ipads
-
AuthorPosts
-
Det ryktas om en “Reedem” inom kort och LOCKERZ erbjuder IPADS bla.
3 dagar har det tatt mig att få ihop 850 plz, nu kan du även slippa frakten för 200 plz.SKIRV DIN MAIL ADRESS HÄR ELLER PM MIG SÅ SKICKAR JAG INVITES TILL DIG.
Jag ska ha en IPAD 3G 16 GB – 2000 plz
GÅR att få en IPAD Wifi 16GB – 1000 plzGALET …Men sant 🙂
@gojje 70741 wrote:
Det ryktas om en “Reedem” inom kort och LOCKERZ erbjuder IPADS bla.
3 dagar har det tatt mig att få ihop 850 plz, nu kan du även slippa frakten för 200 plz.SKIRV DIN MAIL ADRESS HÄR ELLER PM MIG SÅ SKICKAR JAG INVITES TILL DIG.
Jag ska ha en IPAD 3G 16 GB – 2000 plz
GÅR att få en IPAD Wifi 16GB – 1000 plzGALET …Men sant 🙂
Men, lockerz är inte mycket att hänga i granen…
Du kommer aldrig att lyckas reedema.
Lockerz är en triangelverksamhet där falska människor eller betalda människor lägger upp filmer på youtube där de har fått hem saker.
Jag ser det som så här: Om det är för bra för att vara sant så är det så. Inte en enda plats på lockerz hemsida finner jag en enda reklam som kan användas för att finansiera de där pointzen de snackar om. På alla andra sidor som normalt sett har någon form av gratis tjänst där bombas man av pop-ups och liknande reklam för att finansiera hemsidan och liknande.
Om Lockerz får poäng för att de gör marknadsundersökningar i sina undersökningar så undrar jag om det verkligen fungerar. Sen de filmerna man tittar på, ska företagen som gjort filmerna betala lockerz som betalar oss?
Ge upp lockerz. Om du inte är Z-list member och är där exakt den dagen du kan redeema så är det inte lönt.
@mossarelli 70745 wrote:
Lockerz är en triangelverksamhet där falska människor eller betalda människor lägger upp filmer på youtube där de har fått hem saker.
Jag ser det som så här: Om det är för bra för att vara sant så är det så. Inte en enda plats på lockerz hemsida finner jag en enda reklam som kan användas för att finansiera de där pointzen de snackar om. På alla andra sidor som normalt sett har någon form av gratis tjänst där bombas man av pop-ups och liknande reklam för att finansiera hemsidan och liknande.
Om Lockerz får poäng för att de gör marknadsundersökningar i sina undersökningar så undrar jag om det verkligen fungerar. Sen de filmerna man tittar på, ska företagen som gjort filmerna betala lockerz som betalar oss?
Ge upp lockerz. Om du inte är Z-list member och är där exakt den dagen du kan redeema så är det inte lönt.
Sant.
@gojje 70744 wrote:
vi får la se thian 🙂
Skulle bli glad om du lyckades 🙂 De flesta man pratar med om lockerz är bara förbannade på skiten.
Visst finns det all den information om huruvida lockerz är fejk eller ej.. och ja håller ju med dig mossarelli, det verkar riktigt konstigt faktiskt…hade jag inte blivit tipsad av en av de fritidsgårdsbesökare på mitt jobb som rodde hem en macbook air för ca ett halvår så hade jag aldrig suttit här idag å klickat videor 🙂
Problemet ligger väl i de långa REDEEM releaserna som gör att folk tröttnar å blir förbannade på sidan helt enkelt.
@gojje 70754 wrote:
Visst finns det all den information om huruvida lockerz är fejk eller ej.. och ja håller ju med dig mossarelli, det verkar riktigt konstigt faktiskt…hade jag inte blivit tipsad av en av de fritidsgårdsbesökare på mitt jobb som rodde hem en macbook air för ca ett halvår så hade jag aldrig suttit här idag å klickat videor 🙂
Problemet ligger väl i de långa REDEEM releaserna som gör att folk tröttnar å blir förbannade på sidan helt enkelt.
hur mycket fick du betalt av lockerz för att säga det där 😉 hehe var tvungen, skämtar bara
haha 🙂
jag hade hoppats på en gratis ipad pongo …går det att vidarebefodra till lockerz tro ? 🙂
@gojje 70754 wrote:
Jag skrev ett långt brev till dem där jag förklarade hur mycket billigare och enklare det hade varit för lockerz om deras redeemsida hade funkat på beställning istället. Om de hade sagt: “På lördagar redeemar vi under September månad” då hade folk kunnat redeema på lördag, Lockerz beställer alla varor på Måndag och folk får det innan fredagen.
Men nej, Lockerz måste köpa in varorna, packa om dem och sätta jättefult tejp på lådan och sen skicka iväg varorna igen. Istället för att skicka det direkt från företaget eller butiken som sitter på varorna i förstahand.
LOOSE LOST LOCKERZ.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.