Lockscreen Bilder

Front page Forums Övriga ämnen Lockscreen Bilder

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 37

Var hittar jag dessa via Cydia,gäller bakgrundsbilder i Lockscreen

matssoderstrom
    Member
    Post count: 42

Det finns en applikation i Cydia som heter iWallpapers. Med den så kan du ladda ner massvis med bilder som är anpassade för lockscreen eller som bakgrund. Bilderna hamnar i din kamerarulle så du får gå via inställningar för att välja bakgrundsbild.

bozz
    Member
    Post count: 1199

Jag kan rekomendera denna från appstore!

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

@aitkin 74517 wrote:

Var hittar jag dessa via Cydia,gäller bakgrundsbilder i Lockscreen

Det finns ett program i bigboss som juust är gjord för det du säger att visa bilder i lockscreen programet är även svensk den heter swirlyscreen sök efter den i cydia

MarieLoise
    Member

@matssoderstrom 74538 wrote:

Det finns en applikation i Cydia som heter iWallpapers. Med den så kan du ladda ner massvis med bilder som är anpassade för lockscreen eller som bakgrund. Bilderna hamnar i din kamerarulle så du får gå via inställningar för att välja bakgrundsbild.

Men när du har bilden och vill använda den som lockscreen hur gör man då?

matssoderstrom
    Member

@marieloise 75052 wrote:

Men när du har bilden och vill använda den som lockscreen hur gör man då?

Gå till Inställningar ->Bakgrundsbild->Kamerarulle och välj den bild du laddat ner.

MarieLoise
    Member

@matssoderstrom 75061 wrote:

Gå till Inställningar ->Bakgrundsbild->Kamerarulle och välj den bild du laddat ner.

nu sa jag fel jag menade i sprindboard

matssoderstrom
    Member

Vilken telefon har du? Om du har 4 eller 3GS så är det inställningar som gäller. I 2G och 3G så finns det BossPaper i Cydia (rekommenderas) eller WinterBoard (kräver ett theme) eller zToggle som du kan använda för att få wallpaper i Springboard. Telefonen blir dock rätt seg då.

MarieLoise
    Member

@matssoderstrom 75252 wrote:

Vilken telefon har du? Om du har 4 eller 3GS så är det inställningar som gäller. I 2G och 3G så finns det BossPaper i Cydia (rekommenderas) eller WinterBoard (kräver ett theme) eller zToggle som du kan använda för att få wallpaper i Springboard. Telefonen blir dock rätt seg då.

1000tack har en iphone 3g

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.