Lösenord för sms,bilder o.s.v??

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Lösenord för sms,bilder o.s.v??

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 75

Har sökt runt lite på nätet men ej hittat något vettigt svar. Är ute efter ett program som man kan lösenords skydda först och främst sms?

Vill ju inte att vem som helst ska traska in o läsa mina meddelanden :). Men om någon härinne vet något vettigt program som kan finnas på appstore eller cydia?

Adrian G
    Member
    Post count: 79

iTunes Store

Private pics. För bilder. 🙂

Förövrigt tycker jag att det är riktigt dåligt att man inte kan välja med meddelande appen i “begränsningar” (allmänt>begränsningar).

1000cent
    Member
    Post count: 75

@adrian G 42405 wrote:

iTunes Store

Private pics. För bilder. 🙂

Förövrigt tycker jag att det är riktigt dåligt att man inte kan välja med meddelande appen i “begränsningar” (allmänt>begränsningar).

nice :).. du känner inte till något vettigt app för sms-delen? Ungefär i samma stil som dom gamla samsung mobilerna då man kunde lösnordsskydda sina sms,bilder o.s.v…

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

mAdvlock har funktion för att kryptera bilder och filer. Med programmet sätter du också lösenord.

gojje
    Member
    Post count: 47

@mossarelli 42435 wrote:

mAdvlock har funktion för att kryptera bilder och filer. Med programmet sätter du också lösenord.

skulle inte tipsa om det prog, jag har försökt få igång det ett flertal gånger men slutar alltid i att luren crashar, lägger sig i ett sadmode mm…bra app annars

Adrian G
    Member
    Post count: 79

Eller så sätter man ett lösenord helt på telefonen. På det viset måste man slå in ett lösen när man kör -slide to unlock-.

Inställningar>Allmänt>Lösenkodslås.

Om dina polare nu tvunget vill pilla på telefonen och du inte är säker på att de läser dina sms eller inte så.. Jag vet inte. Hota dem till livet.. devil_smile.gif

MeXii
    Member
    Post count: 69

Söker nått liknande. Lösenkodslås kan jag inte ha, då tror alla jag döljer något. Vilket jag kanske gör.

Spärra därmot bara sms och bilder så kan de vara fritt fram för alla vänner/flickvänn att få leka med telefonen.

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

@mexii 42456 wrote:

Söker nått liknande. Lösenkodslås kan jag inte ha, då tror alla jag döljer något. Vilket jag kanske gör.

Spärra därmot bara sms och bilder så kan de vara fritt fram för alla vänner/flickvänn att få leka med telefonen.

haha som att dom inte skulle tro att du döljer något fall du lösenordsskyddar sms. speciellt om det är en nyfiken flickvänn

greffel
    Member
    Post count: 22

Tanka ner “LockDown” från cydia. Programmet har allt du kan önska dej om att enkelt låsta applikationer med pass

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

@greffel 42657 wrote:

Tanka ner “LockDown” från cydia. Programmet har allt du kan önska dej om att enkelt låsta applikationer med pass

coolt, tack även om jag inte behövde det så är det roligt att ha. har satt lås på alla settings apps ^^

LuDii
    Member
    Post count: 360

cool app.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.