Lösenordshanterare + windows ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Lösenordshanterare + windows ?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 25

Hej!

Är just i färd med att bestämma mig för om jag ska köpa en Iphone eller inte..

En funktion som jag har haft på min gamla Palm som jag inte har koll på hur Iphone hanterar är att lagra lösenord m.m.

Jag har hittat 1password men det verkar bara funka til Mac. Jag kör PC. 😎
    Lockbox verkar inte heller helt hundra..
    Någon som vet något bra?

spellevink
    Member

Ja. jag svara väl själv då…
    Jag köpte splashID för 75 spänn från app store.
    Kör windowsklienten på demo just nu, men den kostar 19$ om jag inte minns fel och är i stort sett nödvändig för att få ut full funktion.
    Då kan man editera och importera allt på daotorn iställer och det sparar man massor med tid på. Plus att man kan synka den via sitt WLAN så får man väldigt smidigt en backup på alla uppgifter. Mycket bra!

blajeans
    Member
    Post count: 73

Håller just nu på att fundera på lite samma.
    På min P1:a använde jag mig av Handy Safe som det hette och fungerade kalas men har inte funnit detta till iPhonen.
    Vill ha så man kan editera sin lösenord i Windows och i iPhonen och har kikat lite på SplashID men vad skiljer det på denna och SplashID Lite?

Eller har nån något annat tips på en sjysst app?

spellevink
    Member

SplashID lite tar max 15 poster.
    Programmet gör jobbet bra.
    Enda problemen jag har haft är att det någon gång har blivit massor med konstiga tecken. Antar att det här något med åäö och fel teckentabel att göra, men det hör löst sig genom att synca om telefonen.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.