Luren hänger sig emellanåt

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Luren hänger sig emellanåt

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 300

Sedan jag uppdaterat till 3.1 så har jag nu de senaste dagarna upplevt att telefonen hänger sig helt utan anledning. Detta har hänt vid tre tillfällen och har varje gång uppstått i samband med att jag stänger av musik med knappen på sladden till headsettet. Frågan är om det är 3.1 som är boven i dramat eller om felet kan bero på det nya headsettet som jag fick i samma veva. Det är alltså Apples originallurar som jag fått nya på garantin.

Någon annan som upplevt hängningarna? Enda sättet att få igång luren när detta hänt är att hålla in sleep- och homeknapparna i ett antal sekunder.

Chill
    Member
    Post count: 72

Har upplevt raka motsatsen med 3.1, min är snabbare och har inte hängt sig, än 🙂

jasifil
    Member
    Post count: 300

Tycker mig ha upplevt att felet uppstår om jag strax efter att jag startat uppspelning (med sladdknappen) stänger av med samma knapp och därefter försöker starta igen. Tre gånger har detta hänt mig på några dagar. Det har aldrig hänt tidigare så antingen blir det någon kortslutning i de nya lurarna eller så är det 3.1 som spökar.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.