Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Lysekil folk se HIT! Någon som jag kan låna Iphone laddare av? arvode ges =)
-
AuthorPosts
-
sammanfattning:
Iphone laddning sökes, tar 20 min och du får 100kr för det.Hejsan, hoppas ni har haft en bra midsommar, dock dog min mobil igår och jag skall vara i lysekil hela helgen, och alla nummer m.m. ligger inprogrammerad i telefonen och inte på simkortet 🙁
Så det jag efterfrågar är om någon i lysekil eller närheten har en laddare?eller vet någon kompis som har? skulle vara så oerhört schysst! Jag kan komma till dig och ladda den och så får du cash för det.(obs tar tillbaka det om det bryter mot reglerna i forumet, isf redigerar jag det. inte ta bort tråd är ni snälla som de gjort överallt annars 🙁
Hade det funnits affärer öppna nu hade jag ju gått dit men i dessa tider är det svårt 😛
Tacksam för all hjälp! Behöver bara ladda den en halvtimma eller något =)
Trevlig midsommar fortsättning!
har du iphone?
@fotbollskillen 34791 wrote:
har du iphone?
Japp de har ja, 3g versionen, men skillnaden på laddare är de ju ingen skillnad på.. Ipod laddare funkar nog lika bra.
Bor du i lysekil?
slaneby
June 20, 2009 at 12:43Post count: 0finns att låna i uddevalla men det är en dryg resa
Fan, ja bodde i uddevalla förut faktiskt, bor i skövde nu…Men det är skönt att veta de finns trevliga människor runt om kring ändå 🙂
Jag har ännu inte hittat någon , kollat överallt… är de så ovanligt med iphone alltså… älskar telefonen 😀
Är väll bara hitta en vanlig iPod laddare? Funkar inte det?
allvarligt kom till uddevalla du kan låna min utan kostnad 🙂
@zettervall 34917 wrote:
Frågan återstår bara HUR han ska hitta den?
Ja, jo men jag antar att det är fler som reagerar på: ”Någon jag kan låna iPod laddare av?” än om man bytte ut iPod mot iPhone 🙂
Men sätt upp en lapp på anslagstavlan i byn vettja 🙂
Helvete vad många som bor i Uddevalla på detta forum då :O
Skåne ftw ^^
edit: hmm missade visst de senare meningarna om att affärerna var stängda.. sorry 😮
Hade ju gått att “smyg-ladda” i en ipod stereo annars -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.