Lyssna pa musik utan iTunes?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Lyssna pa musik utan iTunes?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 24

Jag skulle vilja lyssna pa mp3-or i iphonen utan itunes. helst skulle jag vilja scp-a over mp3-orna till nagan katalog i iphonen och lyssna pa dom i “ipod” programmet.

Gar detta att gora? Eller behover jag installera nagan annan mediaspelare for detta? Vilken rekomenderas isf?

jumpcut
    Member
    Post count: 201

@aioobe 1185 wrote:

Jag skulle vilja lyssna pa mp3-or i iphonen utan itunes. helst skulle jag vilja scp-a over mp3-orna till nagan katalog i iphonen och lyssna pa dom i “ipod” programmet.

Gar detta att gora? Eller behover jag installera nagan annan mediaspelare for detta? Vilken rekomenderas isf?

Jag förstår inte riktigt hur du menar. Vill du föra över filerna till telefonen utan iTunes, eller vill du lyssna på musiken du redan har i telefonen genom datorn?

aioobe
    Member
    Post count: 24

jag vill lyssna pa mp3or pa iphonen men jag vill fora over dom med scp, slippa gora nagon konvertering samt helst lyssna med ipod programmet.

var ska jag lagga latarna sa att ipod-programmet hittar dom tex?

jumpcut
    Member
    Post count: 201

@aioobe 1206 wrote:

jag vill lyssna pa mp3or pa iphonen men jag vill fora over dom med scp, slippa gora nagon konvertering samt helst lyssna med ipod programmet.

var ska jag lagga latarna sa att ipod-programmet hittar dom tex?

http://youbegin.blogspot.com/2007/11/mlipod-winamp-iphone-sync-true.html

Där beskriver en kille hur man synkar musiken i sin iPhone med WinAmp över trådlöst nätverk.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.