Mail öppnas efter samtal.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Mail öppnas efter samtal.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

Hej!
    Inte direkt ett problem men en liten störande grej, efter ett samtal har gjorts så får mailen för sig att öppna sig i bakgrunden, kan se den om jag kollar vilka processer som är igång. Någon som vet om det går att göra så den inte öppnar sig efter ett samtal? Jag har stängt av alla auto-push/auto-koll funktioner.

Tack på förhand!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

I korthet är ju alla program som ligger i dockan på en standard-iPhone kapabla att köra i bakgrunden. Varför dessa är igång vet jag inte men min iPod är igång alltsom oftast utan att jag startat den så du är i alla fall inte ensam om detta – ett av livets mysterier I guess 🙂

Skippy
    Member

Försökt googla runt som tusan men antingen så är jag urusel på att googla eller så är jag ensam om att störa mig på det, antar att den största anledningen till att jag stör mig på det är att det blir så fult i ProSwitcher 🙁

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

För att få mail applikatonen att inte köra i bakgrunden och dyka upp i proswitcher måste du stänga av push i Inställningar/E-post, kont…/Hämta nya data och i Hämta välja Manuellt.

Skippy
    Member

@ponyboy 52056 wrote:

För att få mail applikatonen att inte köra i bakgrunden och dyka upp i proswitcher måste du stänga av push i Inställningar/E-post, kont…/Hämta nya data och i Hämta välja Manuellt.

Allt sånt är redan av, jag har tom provat att ta bort alla konton som jag fixat iordning men den startas iaf 🙁

Molo
    Member
    Post count: 196

Vet ej men kan du ha valt att om du trycker på “Home”-knappen 2 gånger så kommer du till mailen?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

ok, här kommer en app för er med ovanligt tight med minne och kontrollbehov =) ingen har rapporterat om några problem men jag tar inget ansvar för vad som händer…

Ladda ned http://data.fuskbugg.se/skalman01/kill.zip

Zippa upp filen till din dator. Med t.ex. iFunbox skapar du en katalog döpt till Kill.App i ditt Application bibliotek på din iPhone. Kopiera alla filer in i Kill.App och sätt/chmod permission till 755 (read + execute) på alla filer i katalogen. Respring. Du finner nu en ny ikon på ditt Springboard döpt till Kill. Testa att starta iPod, mail och safari och klicka på kill för att döda dem.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.