Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Mail som slutat skicka epost?!
-
AuthorPosts
-
Hej!
Plötsligt kan jag inte skicka mail längre, från mail.. ehh låter krångligt men är enkelt?
Någon som vet. Jag kan skriva ett nytt mail och trycker på skicka iväg men det går inte iväg, och jag har heller inte längre någon utkorg?! 🙁/Rasta
Du måste nog ge lite mer info om någon ska kunna hjälpa dig. Vad är det för slags mailkonto? Funkade det tidigare? Funkar dataanslutningen i övrigt? Funkar mailen via dator?
Du måste nog ge lite mer info om någon ska kunna hjälpa dig. Vad är det för slags mailkonto? Funkade det tidigare? Funkar dataanslutningen i övrigt? Funkar mailen via dator?
det är ett konto som funkar tidigare och allt annat på tfn funkar fint, dvs wifi och gprs,
Kontor funkar på datorndet är ett konto som funkar tidigare och allt annat på tfn funkar fint, dvs wifi och gprs,
Kontor funkar på datorndet är ett konto som funkar tidigare och allt annat på tfn funkar fint, dvs wifi och gprs,
Kontor funkar på datornJag får väl ta upp frågan igen: Vad är det för ett konto?
Jag får väl ta upp frågan igen: Vad är det för ett konto?
Jag får väl ta upp frågan igen: Vad är det för ett konto?
Jag kör bara med Gmail och det fungerar klockrent för mig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.