Mailen

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 517

Har sett att det är många som har över 200 mail i inkorgen på deras iphones, även att det står så många man har utöver 200, någon som vet jag menar och kan hjälpa mig? Skulle vilja ha alla mail där så man ser.. Tacksam för svar.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@hampfred 48615 wrote:

Har sett att det är många som har över 200 mail i inkorgen på deras iphones, även att det står så många man har utöver 200, någon som vet jag menar och kan hjälpa mig? Skulle vilja ha alla mail där så man ser.. Tacksam för svar.

skaffa fler vänner, ange din mailadress på porr websiter, markera alla mail som olästa…. markera att de inte skall raderas från telefonen då de raderas från servern?

hampfred
    Member
    Post count: 517

Jag har ju drygt 3tusen mail, hehe. Men har sett folk med typ 2387 nya mail i den där lilla röda rutan. Där kan jag bara få 200..

Wanchai
    Member
    Post count: 25

@hampfred 48625 wrote:

Jag har ju drygt 3tusen mail, hehe. Men har sett folk med typ 2387 nya mail i den där lilla röda rutan. Där kan jag bara få 200..

Nu är jag ju ingen mailexpert men vad använder du för mail? POP, IMAP eller Exchange? Med Exchange kan man ju ställa in att synka obegränsat bakåt i tiden. Har du gmail kan du köra exchange men jag skulle ändå rekommendera imap.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.