Main script execution failed

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Main script execution failed

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 60

Jag har då kunnat ladder ner via instaler fel fritt tills nu… på varje sak jag ska tanka kommer felmedelandet Error: Main script execution failed. Väldigt ireterande och undrar då förstås om något sitter inne på lösningen till detta?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973
    Andreasson;648 wrote:
    Jag har då kunnat ladder ner via instaler fel fritt tills nu… på varje sak jag ska tanka kommer felmedelandet Error: Main script execution failed. Väldigt ireterande och undrar då förstås om något sitter inne på lösningen till detta?

Det blir så på vissa grejer man laddar ner, men ta “Clear queue” när du försöker installera för det verkar som det fortfarande sitter kvar.

Andreasson
    Member

Jag är medveten om clear queue men det blir det på alla grejjerna jag ska ladda ner. har inte haft sådan problem innan komigår

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Jag har samma problem när det gäller att uninstalera summer board /;

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Prova detta grabbar:

http://www.modiphone.net/installer-main-script-execution-failed-fix/

Annars dra en sökning på Google angående detta och kolla om ni hittar en lösning, posta gärna här då.

ripperoo
    Member

vad är ssh?

Isak
    Post count: 0

HUR går man tillväga för att “clear queue”?
    jag hittar inte det? =(
    tacksam vid hjälp

Oregistrerade
    Post count: 0

Du admin den sidan du hänvisade till står det att man ska öppna programmet via ssh.
    Var finns det pogrammet???

Andreasson
    Member

När man trycker på istallera så kommer det upp 3 alternetiv instalera och sänn clear och add, tryck clear.

Angåend ssh så är det väll det man använder för att överföra filer imellan datorn och iphonen

ripperoo
    Member

Sälla jag vore jätte tacksam ifall ni som är lite kunnigare kan hjälpa oss jag vill verkligen ha teman till min telefon igen…

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.