Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Main script execution failed
-
AuthorPosts
-
Jag har då kunnat ladder ner via instaler fel fritt tills nu… på varje sak jag ska tanka kommer felmedelandet Error: Main script execution failed. Väldigt ireterande och undrar då förstås om något sitter inne på lösningen till detta?
Andreasson;648 wrote:Jag har då kunnat ladder ner via instaler fel fritt tills nu… på varje sak jag ska tanka kommer felmedelandet Error: Main script execution failed. Väldigt ireterande och undrar då förstås om något sitter inne på lösningen till detta?Det blir så på vissa grejer man laddar ner, men ta “Clear queue” när du försöker installera för det verkar som det fortfarande sitter kvar.
Jag är medveten om clear queue men det blir det på alla grejjerna jag ska ladda ner. har inte haft sådan problem innan komigår
Jag har samma problem när det gäller att uninstalera summer board /;
Prova detta grabbar:
http://www.modiphone.net/installer-main-script-execution-failed-fix/
Annars dra en sökning på Google angående detta och kolla om ni hittar en lösning, posta gärna här då.
Isak
March 16, 2008 at 14:35Post count: 0HUR går man tillväga för att “clear queue”?
jag hittar inte det? =(
tacksam vid hjälpOregistrerade
March 16, 2008 at 16:03Post count: 0Du admin den sidan du hänvisade till står det att man ska öppna programmet via ssh.
Var finns det pogrammet???När man trycker på istallera så kommer det upp 3 alternetiv instalera och sänn clear och add, tryck clear.
Angåend ssh så är det väll det man använder för att överföra filer imellan datorn och iphonen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.