Massa SB-bilder borta…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Massa SB-bilder borta…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2271

Okej, jag gjorde just världens största tabbe 😮 Jag skulle göra ett eget tema, och tänkte ta och ändra på några filer i SpringBoard.app. Jag skulle flytta över dem till datorn, via CyberDuck, och kolla på dem, när det visade sig att CyberDuck bestämde sig för att flytta istället för att kopiera. Vips, de var inte på iPhonen längre. Jaja, tänkte jag, de är ju på datorn. Men det blev något fel, så bilderna kom inte fram till datorn 😮 Så de är borta. Nu har jag alltså inga SB-filer. Vad ska jag göra? Jag orkar inte riktigt återställa, har gjort det tre gånger senaste månaden… Om någon vänlig själ skulle vilja kopiera de filerna till datorn och skicka upp här skulle det vara jättesnällt 🙂

EDIT: Snyft, den är så tom utan sina bilder 🙁

EDIT2: Jaha, det här sög ju… Jag tänkte att jag kanske kan installera aptBackup och återställa ändå, men det var inte så lätt utan ett tangentbord när man ska skriva in lösenkoden för att låsa upp den :mad2:

EDIT3: Usch, nu blev den helt konstig… Jag får lov att återställa utan aptBackup 🙁 Får väl lägga in det jag kan i PwnageTool… Lite onödig tråd nu…

EDIT4: Haha, jag hittade bilderna 😛 De var i mappen “/” :laugh: Men jag återställer ändå, som jag skrev i edit3, den krånglar på annat sätt också 😉

steffe
    Member
    Post count: 2452

Tur för dig,om man håller på och dribblar med programvaran i iphonen kan sånt här hända, men vill man riskera detta eller värre problem så…..

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Men iPhonen går ju alltid att återställa 🙂 Eller om det inte går så syns inte jailbreaket 😉 Nu är den iaf återställd och det mesta kvar i den pga PwnageTool. Lyckligt slut :rolleyes:

steffe
    Member
    Post count: 2452

Helt rätt,men ganska mycet bök.
    Fast tycker man det är roligt,så lär man sig nog en del.
    Lycka till i fortsättningen.

snook
    Member
    Post count: 2190

“Att erkänna ett misstag är att tillstå att man blivit klokare.”

Johann Kaspar Lavater

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.