Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › MCleaner och iBlacklist.
-
AuthorPosts
-
Har precis köpt en iPhone och saknar en funktion som jag flitigt har använt på mina tidigare Sony Ericsson. Nämligen att kunna begränsa inkommande samtal. Det är ganska smidigt att en fredag kväll ställa in telefonen på att endast ta emot samtal från exempelvis familjen.
Tyvärr hittar jag inte denna möjlighet med iPhonen annat än med MCleaner eller i-Blacklist. Då min telefon inte är jailbreakad undrar som om det finns något annat alternativ.
/ Michael.
Sannolikt inte,prövat att stänga av den?
Visst fungerar det att stänga av den. Problemet blir tyvärr att INGEN kan ringa till mig. Finns tillfällen då jag inte vill bli stört men ändå vara anträffbar om exempelvis barnens dagis skulle ringa. Känns lite trist att bara kunna välja alla eller ingen.
/ Michael.
Jovisst,du kan också prova mute-knappen,så slipper du iaf ljudet.
Det löser iofs inte problemet,men kan göra det lite lättare att stå ut med.Vi hoppas du kommer jailbreaka så du får Mcleaner sen då.
det e antingen o jailbreaka eller sätta på flygplansläge
@mossarelli 30807 wrote:
Vi hoppas du kommer jailbreaka så du får Mcleaner sen då.
Jo, det blir nog så… Är bara lite feg då jag inte är jätteteknisk.
@6295gl 30779 wrote:
Har precis köpt en iPhone och saknar en funktion som jag flitigt har använt på mina tidigare Sony Ericsson. Nämligen att kunna begränsa inkommande samtal. Det är ganska smidigt att en fredag kväll ställa in telefonen på att endast ta emot samtal från exempelvis familjen.
Tyvärr hittar jag inte denna möjlighet med iPhonen annat än med MCleaner eller i-Blacklist. Då min telefon inte är jailbreakad undrar som om det finns något annat alternativ.
/ Michael.
OT: Vad heter programmet på sony ericsson? Möjligen kan skicka länk? 🙂
@wariorman 30908 wrote:
OT: Vad heter programmet på sony ericsson? Möjligen kan skicka länk? 🙂
Det är “orignal” i Sony Ericssons mjukvara… I alla fall på min W850i. Finns på fler Sony Ericsson telefoner.
för iPhone kolla programmet PYSL, det finns i cydia.
Till slut tog jag mod till mig och Jailbreakade telefonen med QuickPWN. Det gick ju skitbra.
Nu till min fråga. Det jag var ute efter var möjligheten att begränsa inkommande samtal. Har hittat tre stycken program och är nyfiken på era erfarenheter av MCleaner, iBlacklist och MobileGate.
Är det någon ni tycker är bättre än dom andra eller vet ni något annat program som ni tycker är bättre än dom tre.
Tacksam för svar.
/ Michael.Hej jag har båda iblacklist och mcleander och jag vill radera den sämsta vilken ska jag radera???
Jag tror att det mer är tycke och smak vilken som är “sämst”. Kolla vilken du trivs med.
oki tack:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.