Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Men hoppsan, error 1602
-
AuthorPosts
-
Fick detta då jag nyss skulle uppatera telefonen.
Nåja, det står att man skulle avinstallera all applemjukvara och göra om… suck.
men telefonen står ju i låste läge med bilden på usb och en pil mot iTunes…
reder det upp sig efter installationen?pil mot itunes betyder bara att du ska aktivera din telefon med rätt simkort
(kommer upp varje gång efter ominstallation/återställning)
fall du har rätt kort i men den gör inget, så ta ut sladden och stoppa in den igen så ska den aktiveras
har testat det, inget hände.
installerar om itunes nu, det var ju apples svar på problemet.
rätt simkort sitter i.huston, we got a problem…
Jag kör xp under virtualbox, i ubuntu, och nu så vill inte vb lägga till iphonen som enhet då den är i recovery mode….
Hjälp önskas, tack….phu, dottern hade en kompis med en apple här som löste biffen! nu gäller det att få tillbaka allt i telefonen igen
skönt att det löste sig, svarade inte pga vet inte hur man löste ditt senaste prob, så lät någon annan hjälpa isåfall.
vet inte om det är 100% löst.
1. telefonen är uppdaterad och på banan, men jag ser inte 3g symbolen någonstans (ser dock att 3g är påslaget i menyn)
2. jailbreakad, cydia installerat osv…nu håller telefonen på att få tillbaka sin info, antar att det är så jag ska göra, eller skulle jag fört över alla inställningar på annat sätt?
men synd bara att MIN dator tar sådan j-a tid att göra allt. gick skitfort på den lille skit appledatorn (en sådan där ny plastig 13″ sak)
måste uppgradera, synd bara att det inte finns en spänn över just nu….@kurtson 50086 wrote:
men synd bara att MIN dator tar sådan j-a tid att göra allt. gick skitfort på den lille skit appledatorn (en sådan där ny plastig 13″ sak)
måste uppgradera, synd bara att det inte finns en spänn över just nu….Ones You Go Mac You Never Go Back.
Du är välkommen över till den ljusa sidan.
😀
hjälper ju inte när man saknar pengar, eller hur.
Nåja, att det skall vara så j-a svårt det här:
återställningen gick åt h-te och jag kan inte komma på något sätt att göra den igen utan att återställa hela telefonen, IGEN.En snabb fråga.
skall man jailbreaka efter återställningen, eller går det bra innan?hur var det nu man gjorde för att komma till återställningen av backuppen, shift återställ?
@kurtson 50088 wrote:
hjälper ju inte när man saknar pengar, eller hur.
Nåja, att det skall vara så j-a svårt det här:
återställningen gick åt h-te och jag kan inte komma på något sätt att göra den igen utan att återställa hela telefonen, IGEN.En snabb fråga.
skall man jailbreaka efter återställningen, eller går det bra innan?Du kan jailbreaka när du vill. Men så fort du gör en återställning så återgår telefonen till en o-jailbreakad lur.
Nja, det var mest när det var lämpligt att jailbreaka, före eller efter man återställt telefonboken och sådant….
nåja, nu är den klar och det som fick mig att hicka till var ju att det saknades en massa iconer på första sidan, men de finns ju på sidan 2-11 en lite här och var, efter det hur jag tidigare hade placerat dem….
nu börjar det tunga jobbet med att hitta alla ipa filer och återinstallera allt….men… borde inte de prgram jag köpt via itunes komma över med automatik…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.