Menyer / Applikationer som stängs ned.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Menyer / Applikationer som stängs ned.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 116

Hej,

Jag har nu rensat bort nästan alla extra program jag installerat på min iPhone 3g.

Allt funkar bra förutom när jag går på Inställningar och sen försöker ta mig vidare till Allmänt.

Då stängs “Inställningar” bara ned och jag åker tillbaka ut till springboarden.

Tänkte höra om det är någon som vet vilket / vilka program / tools som kan orsaka detta.

MVH Jona

Adrian G
    Member
    Post count: 79

@jonas 30761 wrote:

Hej,

Jag har nu rensat bort nästan alla extra program jag installerat på min iPhone 3g.

Allt funkar bra förutom när jag går på Inställningar och sen försöker ta mig vidare till Allmänt.

Då stängs “Inställningar” bara ned och jag åker tillbaka ut till springboarden.

Tänkte höra om det är någon som vet vilket / vilka program / tools som kan orsaka detta.

MVH Jona

Istället för att rensa kan du väl göra en återställning?

Jonas
    Member

Känner inte riktigt för att göra det ;( ska leta lite mer men kanske blir tvungen. Jag kör yell0wsn0w för att kunna använda tre, och skulle vara surt om jag råka uppdatera basebandet… Någon Bra guide någon?

Jonas
    Member

@jonas 30775 wrote:

Känner inte riktigt för att göra det ;( ska leta lite mer men kanske blir tvungen. Jag kör yell0wsn0w för att kunna använda tre, och skulle vara surt om jag råka uppdatera basebandet… Någon Bra guide någon?

Nevermind… shift-resetta med 2.2 å jaila + låste upp med yellowsn0w igen, funkar bra nu.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.