Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Min bästis åker till ny om 2 mån, kan hon köpa en iphone till mig?
-
AuthorPosts
-
Jag menar ju givetvis om den kommer att fungera?
Något jag ska tänka på? Givetvis kommer hon köpa den i en applestore!!
Jag frågade o då svarade hon spontant att “programvaran kommer inte att fungera”
Jag vill att det ska fungera att ringa, skicka sms mms och typ att surfa.
Kommer detta gå som sagt?
Köp i Sverige, billigare + att då har du oxå garanti på luren.
får du tag i en olåst så kommer den fungera galant här
@strawcup 43006 wrote:
Jag menar ju givetvis om den kommer att fungera?
Något jag ska tänka på? Givetvis kommer hon köpa den i en applestore!!
Jag frågade o då svarade hon spontant att “programvaran kommer inte att fungera”
Jag vill att det ska fungera att ringa, skicka sms mms och typ att surfa.
Kommer detta gå som sagt?
Nej.
Köper du en iphone i USA nu så kommer den att vara låst till AT&T och den kommer säkerligen att ha FW 3.1 men den nya baseband uppdateringen vilket inte går att låsa upp. Dessutom gäller priserna i USA bara om du skriver ett abbonemang kontrakt.@carpe 43062 wrote:
För 300 dollar lär du aldrig få en iPhone.
Det e fan inte dyrare i USA pucko. Ny iphone på ebay ligger på 665$ typ och dollarn är 7.05 och då är det jävligt mycket billigare i USA. Hon kan inte köpa på Applestore utan får gå till en mindre affär som säljer olåsta telefoner. Det du ska kolla efter är så att den inte har 3.1 😛 Jag betalar gärna om hon kna köpa en #GS 16gb till mig 🙂
@vossen 43296 wrote:
Det e fan inte dyrare i USA pucko. Ny iphone på ebay ligger på 665$ typ och dollarn är 7.05 och då är det jävligt mycket billigare i USA. Hon kan inte köpa på Applestore utan får gå till en mindre affär som säljer olåsta telefoner. Det du ska kolla efter är så att den inte har 3.1 😛 Jag betalar gärna om hon kna köpa en #GS 16gb till mig 🙂
Pucko o pucko, Jag är nog snäppet mer genomtänkt än du. Jag betalar hellre en femhundring extra för att få min garanti i detta land, istället för att behöva skicka den till staterna varje gång det blir ett garantiärende.
@carpe 43307 wrote:
Pucko o pucko, Jag är nog snäppet mer genomtänkt än du. Jag betalar hellre en femhundring extra för att få min garanti i detta land, istället för att behöva skicka den till staterna varje gång det blir ett garantiärende.
Oj smarto, jag har köpt min i USA och tagit så väl hand om den så garanti inte behövdes 😉 Och du tycker inte 6500 och 4500 är storskillnad?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.