Min IPhone 3G = Död?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Min IPhone 3G = Död?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Skulle uppgradera min IPhone inatt men någonting hände.
    Jag hade taskigt batteri men hade koplat den till datorn för uppgraderingen.
    När installationen nästan är slutförd så fick jag ett felmeddelande om att det inte gick att genomföra hämtningen. Sen bara allt dog…..

När jag sätter igång IPhonen så visas det en bild på att jag skall kopla upp telefonen till iTunes, men när jag gör det så händer det ingenting. iTunes verkar inte hitta telefonen. Jag har testat att starta om allt, dator, telefon, iTunes… Jag har hållt inne “home”- å “on”-knappen både en, två å tio ggr, men det händer fortfarande ingent. Datorn plingar till när jag sätter in usb-kabeln, men ingen ikon för min telefon visas varken i iTunes eller i “den här datorn”..

Det verkar inte heller som om den laddar när jag sätter den i väggen..

Någon som vet vad det kan vara för fel???
    Snälla, snälla, snälla, snälla!! HJÄLP MIG!!

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@alexandrao 83546 wrote:

Skulle uppgradera min IPhone inatt men någonting hände.
    Jag hade taskigt batteri men hade koplat den till datorn för uppgraderingen.
    När installationen nästan är slutförd så fick jag ett felmeddelande om att det inte gick att genomföra hämtningen. Sen bara allt dog…..

När jag sätter igång IPhonen så visas det en bild på att jag skall kopla upp telefonen till iTunes, men när jag gör det så händer det ingenting. iTunes verkar inte hitta telefonen. Jag har testat att starta om allt, dator, telefon, iTunes… Jag har hållt inne “home”- å “on”-knappen både en, två å tio ggr, men det händer fortfarande ingent. Datorn plingar till när jag sätter in usb-kabeln, men ingen ikon för min telefon visas varken i iTunes eller i “den här datorn”..

Det verkar inte heller som om den laddar när jag sätter den i väggen..

Någon som vet vad det kan vara för fel???
    Snälla, snälla, snälla, snälla!! HJÄLP MIG!!

koppla den till datorn. håll in vilo läges knappen där uppe och den där nere altså hem knappen, håll in dom samtidigt i 10 sekunder sen släpper du vilo läges knappen där uppe och och fortsätter hålla in hem knappen i 15 sekunder

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Fel på dockkontakten, alt skräp i dockkontakten.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.