Min iPhone 3G skapar oändligt många bookmarks

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Min iPhone 3G skapar oändligt många bookmarks

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej, allihop!
    Jag hade och har fortfarande ett problem.
    När jag startar min iPhone så har jag ca. 8 sidor med blanka ikoner som är bookmarks.
    Varje gång jag tagit bort dom, så kommer dom tillbaka när jag syncat, respringat, startat om min iPhone.

Jag trodde det var något från Cydia, men det verkar det inte vara eftersom det fortsätter fast jag Återställt den ett x antal gånger och uppdaterat till 2.2.1 utan Jailbreak.

Vad kan jag göra?

EDIT:
    Det händer inte om jag INTE matar in Säkerhetskopian, men då måste jag lägga till alla kontakter och det slipper jag gärna.

Tack på förhand // iPhenom

Miche
    Participant
    Post count: 358

När du säkerhetskopierat förut så har du haft detta “problem”, i och med att dom bokmärkena fanns redan då, med andra ord det ligger kvar i säkerhetskopian.
    När du säkerhetskopierar tillbaka så kan du väl välja att synka endast kontakter eller så istället? Och bocka av bokmärken, se till att hantera synken manuellt (på första sidan) för att kunna hantera det som du vill.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag misstänker att du har installerat en massa blanks i Cydia (eller från iBlank) och tagit bort dom genom att hålla in en i 3 sekunder och trycka på röda krysset? För då finns dom kvar… Du måste in i Cydia och ta bort dom därifrån 😉

iPhenom
    Member

@mekke 29726 wrote:

Jag misstänker att du har installerat en massa blanks i Cydia (eller från iBlank) och tagit bort dom genom att hålla in en i 3 sekunder och trycka på röda krysset? För då finns dom kvar… Du måste in i Cydia och ta bort dom därifrån 😉

Jag provade faktiskt INNAN jag återställde att kolla om jag hade iBlank, installera det, och sedan ta bort alla bookmarks och sen ta bort iBlank men det kommer tyvärr tillbaka.

iPhenom
    Member

@miche 29711 wrote:

När du säkerhetskopierat förut så har du haft detta “problem”, i och med att dom bokmärkena fanns redan då, med andra ord det ligger kvar i säkerhetskopian.
    När du säkerhetskopierar tillbaka så kan du väl välja att synka endast kontakter eller så istället? Och bocka av bokmärken, se till att hantera synken manuellt (på första sidan) för att kunna hantera det som du vill.

Jo, att dom ligger kvar på säkerthetskopian är jag medveten om, men det fanns ingen manuell funktion det enda som kom var “Vill du ange denna produkt som “Ny iPhone” eller ta en tidigare säkerhetskopia”. Något mer fanns inte. Kan prova igen lite senare och länka en bild.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.