Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Min iPhone 3G startar inte
-
AuthorPosts
-
Hej,
Jag har sökt som fan i detta forum om iphonetelefoner som inte startar, men ingen har haft liknande problem som mig.
Jag startar telefonen och äpplet dyker upp, det är det längsta jag kommer. Jag har gjort en systemåterställning med hjälp av home knappen + sleep 2 gånger. Återställningen har lyckats bra, så det är inga konstigheter där.
Men trots att jag gjort återställningen 2 gånger så kommer jag inte längre än det där jävla äpplet. Vad ska jag göra?
Börjar få panik!
Hjälp
@aktiehoran 62450 wrote:
Hej,
Jag har sökt som fan i detta forum om iphonetelefoner som inte startar, men ingen har haft liknande problem som mig.
Jag startar telefonen och äpplet dyker upp, det är det längsta jag kommer. Jag har gjort en systemåterställning med hjälp av home knappen + sleep 2 gånger. Återställningen har lyckats bra, så det är inga konstigheter där.
Men trots att jag gjort återställningen 2 gånger så kommer jag inte längre än det där jävla äpplet. Vad ska jag göra?
Börjar få panik!
Hjälp
Ta stålar från din kryss-spik på Dep. La Coruña – Racing Santander och tjacka en ny?
Allvarligt talat, efter återställningen läste du tillbaka din backup?
@aktiehoran 62450 wrote:
Jag har gjort en systemåterställning med hjälp av home knappen + sleep 2 gånger.
Menar du att du har rebootat din iphone genom att hålla i knapparna i 10 sekunder? I så fall ska du göra en riktig återställning, sätt din iPhone i DFU och koppla den sen till iTunes. iTunes kommer då att be dig återställa din iPhone, tryck på OK.
Freebo;
Hahahaha, tack för kommentaren!
Inte många av mina vänner som förstår sig på den spiken 😉
On topic;
Nej, jag läste inte tillbaks någon backup eftersom jag aldrig kommer längre än till äpplet. Men jag hittade en applikation som endast fungerar tillsammans med en Mac dator. Ska besöka min polare idag och testa den för att se om man kan kringgå äpplet.
Tack för era svar, tar gärna emot andra tips.
hej jag har samma problem, fick vit skärm helt plötsligt, sedan försökt starta, reboota om den x antal gånger med kommer inte längre än äpplet precis som för dig. Fick du till det, i så fall hur? jag har gjort systemåterställning flera gånger också men blir samma skit igen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.