Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Min Iphone lägger på själv??
-
AuthorPosts
-
När ja försöker att ringa med min Iphone, så lägger den på av sig själv direkt efter att första signalen går fram.. samma sak om det ringer.. När man svarar så lägger luren på automatiskt.. Ja har stängt av o på luren, hållt in ljud/power/mitt knapparna sammtidigt så den startar om.. När ja sätter sim:ett i en annan lur så funkar det perfekt..
Nån som har nått tips eller måste ja lämna in skiten??
:eek::eek::eek:
@ellboj 26308 wrote:
När ja försöker att ringa med min Iphone, så lägger den på av sig själv direkt efter att första signalen går fram.. samma sak om det ringer.. När man svarar så lägger luren på automatiskt.. Ja har stängt av o på luren, hållt in ljud/power/mitt knapparna sammtidigt så den startar om.. När ja sätter sim:ett i en annan lur så funkar det perfekt..
Nån som har nått tips eller måste ja lämna in skiten??
:eek::eek::eek:
Vilken operatör ringer du med? Vilken firmware har du?
Ja har Telia och den nyaste versionen av firmware… Hajar ingenting…
Har också senaste fw och telia,funkar normalt.Måste vara någon nyinstallerad app eller ett hårdvarufel.
Om du har garanti kvar och problemet inte löser sig så ska du gå till telia med den.ska boota om den i Itunes.. Hoppas man slipper springa till telia.. skit pryl…
Nej.. Inget hjälpte… Raderade T.o.m hela skiten men inget hjälpte.. Lämna in den idag, får se va telia kommer fram till.. Jävla Skit-pryl.. Som ja älskar…
Hoppas det löser sig.Förstår om du blir förbannad.
Det roliga var att han på Telia hade hört om mängder med problem men inte detta… Klart man ska bli den första..
Jämrans osis,men nån måste vara först!
Hoppas det fixar sig.försök hålla i Home knappen mer än 20seconds. och sen starta om igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.