Min Iphone lägger på själv??

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Min Iphone lägger på själv??

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 44

När ja försöker att ringa med min Iphone, så lägger den på av sig själv direkt efter att första signalen går fram.. samma sak om det ringer.. När man svarar så lägger luren på automatiskt.. Ja har stängt av o på luren, hållt in ljud/power/mitt knapparna sammtidigt så den startar om.. När ja sätter sim:ett i en annan lur så funkar det perfekt..

Nån som har nått tips eller måste ja lämna in skiten??

:eek::eek::eek:

snook
    Member
    Post count: 2190

@ellboj 26308 wrote:

När ja försöker att ringa med min Iphone, så lägger den på av sig själv direkt efter att första signalen går fram.. samma sak om det ringer.. När man svarar så lägger luren på automatiskt.. Ja har stängt av o på luren, hållt in ljud/power/mitt knapparna sammtidigt så den startar om.. När ja sätter sim:ett i en annan lur så funkar det perfekt..

Nån som har nått tips eller måste ja lämna in skiten??

:eek::eek::eek:

Vilken operatör ringer du med? Vilken firmware har du?

ellboj
    Member

Ja har Telia och den nyaste versionen av firmware… Hajar ingenting…

spjonky
    Member
    Post count: 138

återställ i Itunes 🙂

steffe
    Member
    Post count: 2452

Har också senaste fw och telia,funkar normalt.Måste vara någon nyinstallerad app eller ett hårdvarufel.
    Om du har garanti kvar och problemet inte löser sig så ska du gå till telia med den.

ellboj
    Member

ska boota om den i Itunes.. Hoppas man slipper springa till telia.. skit pryl…

snook
    Member
    Post count: 2190

@ellboj 26339 wrote:

ska boota om den i Itunes.. Hoppas man slipper springa till telia.. skit pryl…

Inte vara sån.. 🙂

Du ska nog se att det blir bättre när du har återställt i iTunes. För det verkar ju vara mjukvarurelaterat.

ellboj
    Member

Nej.. Inget hjälpte… Raderade T.o.m hela skiten men inget hjälpte.. Lämna in den idag, får se va telia kommer fram till.. Jävla Skit-pryl.. Som ja älskar…

steffe
    Member

Hoppas det löser sig.Förstår om du blir förbannad.

ellboj
    Member

Det roliga var att han på Telia hade hört om mängder med problem men inte detta… Klart man ska bli den första..

steffe
    Member

Jämrans osis,men nån måste vara först!
    Hoppas det fixar sig.

wyl5310903
    Member
    Post count: 39

försök hålla i Home knappen mer än 20seconds. och sen starta om igen

ellboj
    Member

Fick svar från verkstaden idag, de bytte ut hela skiten mot en sprillans.. Snacka om bugg i systemet… inte bra.. Men kul men en sprillans 🙂 : )

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.