min iphone visar vitt skärm

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone min iphone visar vitt skärm

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej jag har en iphone som min kompis skulle testa mitt disply på hans iphone när mannen som jobbar i butiken. sätte tillbaks den då kom det ett vitt skärm .

vet inte vad jag ska göra 🙁 vi sätte ditt allt rätt me bara vitt skärm försökte me att upptadera , track på home knappen och pawer knappen i 10 sek men inget händer hjälp ?=):(

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Nu kanske Svenska inte är ditt förstaspråk men det där var ett förbaskat illa skrivet inlägg… jag förstod så mycket som att ni plockat bort displayen och nu är den vit – sök på monteringsguider på MrGizmo iPhone accessorys, Mobil Spareparts och YouTube…

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Det kan komma en vit skärm för att det finns glappkontakt i någon av de 3 sladdarna.

Skruva isär mobilen igen och sätt tillbaka alla sladdar som dem ska sitta.

GeoFan
    Member
    Post count: 22

Öpnna igen och gör om allt steg för steg, dvs plocka isär skärmen och sätt tillbaka den. Funkar inte det skulle jag tippa på att något har gått sönder – tyvärr.

Dasken
    Member
    Post count: 118

@sticker 59174 wrote:

Hej jag har en iphone som min kompis skulle testa mitt disply på hans iphone när mannen som jobbar i butiken. sätte tillbaks den då kom det ett vitt skärm .

vet inte vad jag ska göra 🙁 vi sätte ditt allt rätt me bara vitt skärm försökte me att upptadera , track på home knappen och pawer knappen i 10 sek men inget händer hjälp ?=):(

Haha!!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.