Mina Apps stänger ner efter start…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Mina Apps stänger ner efter start…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Det är nått skumt med mina nerladdade Apps. Ibland startar inte nått av de hämtade Appsen. Jag klickar på dem, de börjar starta men stänger ner direkt. Till slut startar hela telefonen om efter några försök?!? Sen, om jag har tur funkar de. Men så här är det till och från…

Nån som vet nått om dett problem?

konfucius
    Member
    Post count: 15

Verkar vara ett vanligt problem, prova att göra en backup och restore med iTunes så får du en uppdatering som kanske hjälper.

http://macworld.idg.se/2.1038/1.171588

060520
    Member
    Post count: 15

Jag hade problem i början… Så jag körde en “norsk reset” (stängde av den helt och satte på den igen) Nu har jag inga problem längre…

iohan
    Member
    Post count: 167

Hade samma problem igår. Då laddade jag ner alla applikationer igen som då fungerade. Idag har det blivit samma sak. Funderar på om det är något som orsakas under synk/koppling till datorn.

Skall prova lägga på den nya uppdateringen ikväll för att se om det hjälper.

Kanske har något att göra med DRM-kontroll eftersom det endast är AppStore-program.

H8R3D
    Member
    Post count: 26

jag har uppdaterat och jag får samma fel + att min telefon har börjat spontanstarta om :/

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.