Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › MMS och videoinspelning till iPhone 3G?
-
AuthorPosts
-
jag har sätt att på vissa hemsidor står det att swirly mms och video recorder har kommit till iphone 2.x, vet någon om någon av de här applikationerna finns på app store?
@fotbollskillen 10971 wrote:
jag har sätt att på vissa hemsidor står det att swirly mms och video recorder har kommit till iphone 2.x, vet någon om någon av de här applikationerna finns på app store?
Tror inte det. Det är endast för Jailbreakade iPhones har jag hört…
SYND!Video Recorder finns i App Store men ej Swirley MMS.
Swirley kommer förövrigt om någon vecka till jailbreakade telefoner.
okej, tack 🙂 men ska jag bara söka på video recorder på app store så hittar jag det eller?
@k-mountain 10972 wrote:
Tror inte det. Det är endast för Jailbreakade iPhones har jag hört…
SYND!Alla jailbreakar väl? 😉
Swirlymms kommer inom nån vecka till 2.x. Till jailbreakade iphones.
Edit: Såg att william3000 redan hade besvarat den frågan. Ignorera mitt svar. 😉
Jag sa ju just det snook :rolleyes:
Och ja, det är bara att söka på video recorder i App Store.
@iPhoneinfo.se 11002 wrote:
NU hoppas jag verkligen att alla jailbreakar 😉
Ni borde skriva om Installer också, inte bar Cydia. Installer är ju i beta-fas nu, men funkar, och kommer förmodligen bli lika stort som Cydia igen.
Nja i min mening kommer aldrig Installer hinna ikapp Cydia. Cydia fick ett såpass stort försprång i samband med releasen av pwnage.
Nästan allt som finns i installer förutom kate som Rip Dev gjort själva finns i cydia men inte tvärtom.
@william_3000 11005 wrote:
Nja i min mening kommer aldrig Installer hinna ikapp Cydia. Cydia fick ett såpass stort försprång i samband med releasen av pwnage.
Nästan allt som finns i installer förutom kate som Rip Dev gjort själva finns i cydia men inte tvärtom.
Håller med. Installer hänger dock med sen gamla tiden och har många anhängare. Tycker själv att Cydia gått förbi. Enklare och snyggare att använda.
K-Mountain: Läs guiden och gör det idag! 😀
@william_3000 10978 wrote:
Video Recorder finns i App Store men ej Swirley MMS.
Swirley kommer förövrigt om någon vecka till jailbreakade telefoner.
Vart? Jag letar o letar efter Video Recorder i App Store, men hittar inget! 🙁
@william_3000 11010 wrote:
Får man fråga varför? 🙂
You vet, vågar inte 😉
Neee, men javet inte. Jag brukar ha otur med saker ibland, o ja har fan inte lust a f-ka upp detta :p
hahahaa, men vi får se! Kanske jag ändrar mig någon gång..
@k-mountain 11015 wrote:
You vet, vågar inte 😉
Neee, men javet inte. Jag brukar ha otur med saker ibland, o ja har fan inte lust a f-ka upp detta :p
hahahaa, men vi får se! Kanske jag ändrar mig någon gång..
Det bästa är att man inte kan fucka upp det. Man kan alltid återställa telefonen till originalmjukvara om man skulle vilja. T.ex. om an vill lämna in den för lagning.
Var i Skåne bor du förresten?
Jag är ju inte insatt än hur man jailbreakar, men ska man använda cydia eller installer? (Vet inte skillnaden men det nämndes att cydia va längre fram i utvecklingen?)
@joalof 11019 wrote:
Jag är ju inte insatt än hur man jailbreakar, men ska man använda cydia eller installer? (Vet inte skillnaden men det nämndes att cydia va längre fram i utvecklingen?)
Man får med båda när man jailbreakar, så det är bara att välja och vraka 🙂 De kommer upp på ens springboard.
Jag kan inte heller hitta Video Recorder i App store???
@johnfa 11017 wrote:
Det bästa är att man inte kan fucka upp det. Man kan alltid återställa telefonen till originalmjukvara om man skulle vilja. T.ex. om an vill lämna in den för lagning.
Var i Skåne bor du förresten?
Får fundera på detta! Men det kanske inte är helt säkert att telefonen blir som ny om man återställer den… Skene bor jag i :p Ligger lite utanför GBG, haha!
jag slår ett slag för cycorder som finns i cydia som dessutom är Fri!
Håller med sarkostik, Cycorder är bra mycket bättre än Video Recorder som dessutom kostar pengar.
Helt sjukt bra kvalitet, i bra ljusförhållanden 🙂
@william_3000 11110 wrote:
Håller med sarkostik, Cycorder är bra mycket bättre än Video Recorder som dessutom kostar pengar.
Finns Video recorder i App Store? Kan inte hitta det nämligen :confused:
Kanske har tagits bort? Eller så kanske har den aldrig funnits där :rolleyes:
Fick för mig det iallafall… 🙂Edit: iPhone Video Recorder kommer snart till App Store Macblogg08’s Weblog
Cycorder finns på Cydia, och din telefon måste vara jailbreakad. Så enkelt är det! 🙂
@william_3000 11110 wrote:
Kan inte göra annat än att fullkomligt hålla med. CyCorder är fantastiskt och GRATIS! 😀
Nej nej. Usch för Jailbreakat trams. Skönt att få bra med support och man vet
att det funkar om man inte Jailbreakar. Dessutom har man ju hört om Apples
planer kring de nyare versionerna, att dom ska införa så att telefonerna ska gå
sönder om man uppgraderar (av misstag, eller nåt) från en jailbreakad version. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.