Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Mobilt bredband till 2g
-
AuthorPosts
-
Blri mer och mer förvirrad ju mer man pillar med telefonen. Har en 2g version. Nu har jag också skaffat mobilt bredband fastpris från telenor. Jag blir dock inte helt klar över inställningarna. Jag har gått in i inställningar/allmänt/nätverk. Jag har sett att vissa skriver att man ska ändra i edge. Är detta samma?? Det allternativet har jag inte. Det enda stället jag kan lägga in apn är under mobilt nätverk. Räcker detta eller har jag missat något? I Bossprefs har jag show edge men ingenstans hittar jag detta. Det finns en ip-adress vid Edge i bossprefs. Gprs-symbolen är tänd uppe i hörnet. Är det bara genom Telia man kan få edge och är det annars gprs som gäller? Behöver man göra något mer? Många frågor på en gång, är liiiite förvirrad för tillfället.
Tacksam för svar!
Tack för svaret.
Det är ju bull… ganska trögt med gprs. Går inte ens att komma in på Youtube. Får upp meddelande att det krävs anslutning till ett mobilt datanätverk…
Någon som vet om “mobilt datanätverk” och Edge är samma då jag inte har edge under nätverksinställningar?
Tack för svaret.
Det är ju bull… ganska trögt med gprs. Går inte ens att komma in på Youtube. Får upp meddelande att det krävs anslutning till ett mobilt datanätverk…
Någon som vet om “mobilt datanätverk” och Edge är samma då jag inte har edge under nätverksinställningar?
Tack för svaret.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.