Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Mossy – SBSettingstema & Multitasking
-
AuthorPosts
-
Mossy SBSettings-tema samt folder/multitask-bakgrund.
Deviantartlänk: Mossy SBSettings Themes by ~Mossarelli on deviantART
Nedlanningslänk Mediafire: Inte än
Najjs! Kul initiativ! Kommer att laddas ner!
Donerar även en slant 🙂/iA
2010-06-25 Donation Till *Här döljer vi namnet* Slutförd
Donation Till Mossarelli -$2,00 USD (-15.91 SEK)Inte mycket, men allt jag har i dagsläget
@mossarelli 69525 wrote:
Tack. Det ska jag komma ihåg.
Konstruktiv kritik till 1.0-versionen någon?
Det är i så fall att du skulle kunna göra om ikonerna helt. Kolla på t.ex. mic-ikonen, hade den gjorts av BigBoss hade den antagligen varit vit och mic-formad. SBSettings-ikonerna skulle antagligen ha varit mycket snyggare om de designats av Apple. (Sen tar det såklart lång tid att göra om ikonerna men det var du som bad om kritik 😉 )
@iphonekillen 69617 wrote:
Det är i så fall att du skulle kunna göra om ikonerna helt. Kolla på t.ex. mic-ikonen, hade den gjorts av BigBoss hade den antagligen varit vit och mic-formad. SBSettings-ikonerna skulle antagligen ha varit mycket snyggare om de designats av Apple. (Sen tar det såklart lång tid att göra om ikonerna men det var du som bad om kritik 😉 )
Ikonerna ska självklart få sig en uppsminkning till nästa gång.
Men vad har BigBoss med mig att göra? Låter som om han stått och flåsat mig över axeln.
@mossarelli 69640 wrote:
Ikonerna ska självklart få sig en uppsminkning till nästa gång.
Men vad har BigBoss med mig att göra? Låter som om han stått och flåsat mig över axeln.
Låter bra!
Det är ju BigBoss som designat (och jag säger det inte för att klaga eller vara otacksam) de rätt så tråkiga SBSettings-ikonerna. Min poäng var att du borde göra om ikonerna så de blev mer Apple-aktiga 🙂
Tackar! Riktigt snyggt, jag gillar att ikonerna är “räfflade” eller vad man nu ska kalla det 😀
De är räfflade för att se ut exakt som iPhone originalikoner.
Har du förslag så kan du komma med de. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.