Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Mottagningen försvann!behöver akut hjälp!!
-
AuthorPosts
-
Tjena Boys..
Behöver er hjälp la mig för att sova igår kl 03.00 o då hade jag full mottagningen o min iphone 3gs funkade som vanligt..
vakna imorse då hade jag ingen mottagningen alls den bara försvann helt plöstligt..
har försökt med att sätta på o stänga av flygplansläge,startat om den,byt simkort,ändrat operatör på inställningar inget funkar:(:(Den är jailbreakad till 3.1.2
firmware 05.11.07
det ska ju funka men fattar inte va problemet är:(Någon som har haft samma problem eller vet typ hur man gör snälla hör av er!
sköt om er!!!
Prova gör som jag gjorde; avinstallerade blacksn0w via Cydia och sedan installerade det igen! Funkade prima
@Förbannadjävel 60975 wrote:
Prova gör som jag gjorde; avinstallerade blacksn0w via Cydia och sedan installerade det igen! Funkade prima
äh, varför göra det enklet för sig när man kan patcha sitt baseband? :laugh:
freebo;60976 wrote:äh, varför göra det enklet för sig när man kan patcha sitt baseband? :laugh:Hahaha
men när jag installerar ultrasn0w så står de imobilecinema failed så går inte o installera ultrasn0w tror ja
skaffa blacksn0w via Cydia
jag hade samma problem förut som du beskrev, fast då med blacksn0w.
Då avinstallerade jag det, sedan installerade jag det igen, via Cydiaasså inget fucking funkar blir ju riktigt arg asså nu hittar den inte wifi..
jag har blacksnow o nu installerade jag ultrasnow
Ultrasn0w fungerar inte med ditt baseband, du riskerar bara förvärra saker om du gör samker okontrollerat
okej okej lyssna nu….det står telia och har ingen mottagning sen e alla streck på 1 asså de e bara små prickar förstår du?
Provade du att Avinstallera(Uninstall, inte bara reinstall) sen installera igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.