mp3-mapp som syns i iPod

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone mp3-mapp som syns i iPod

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 98

Hejsan.

Hoppas på att det finns något sätt att fixa mitt problem på.

Som alla vet, och som säkert alla hatar, så kan man inte dra hem till en polare och tänka “Shysst låt, har min USB kabel med mig så jag slänger in den på mobilen”..

Men funderar, kan man köra nått plugin eller nått, och sen skapa en EGEN mp3-mapp i telefonen som syns i “iPod” men som INTE syncas med iTunes?

Så man kan ladda ner låtar via Safari ( som för tillfället hamnar i download mappen ) och sen flytta dom till en egen mp3-mapp så dom syns i iPod istället för att man måste gå in via iFile och öppna dom där?

phoenix91
    Member
    Post count: 197

aldrig hört talas om… tror att iPod är låst för en spec app…

det som skulle kunna göras e väl att filerna efter att de är nedladdade flyttas till mappen för all musik, och läggs in i infon över musiken som skall finnas i iPod.

micked
    Member
    Post count: 84

du kan använda iphonen som ett usb minne. i inställningar i
    itunes kan du ställa in hur många mb/gb du vill undvara till detta. du kan inte lyssna på dom dir utan får tanka över dom till datorn när man kommer hem och sedan synka över med itunes.

Tompasod
    Member
    Post count: 175

@micked 40295 wrote:

du kan använda iphonen som ett usb minne. i inställningar i
    itunes kan du ställa in hur många mb/gb du vill undvara till detta. du kan inte lyssna på dom dir utan får tanka över dom till datorn när man kommer hem och sedan synka över med itunes.

Vart i iTunes hittar du det?

Appelphone
    Member
    Post count: 594

Det har jag aldrig sett, men däremot finns det ju några apps i AppStore som gör iphonen/ipoden till ett usbminne. Sök bara på USB memory eller något sånt. HAr aldrig testat själv så vet inte hur det funkar. annars så kan du ju köra diskaid eller iphonebrowser men då måste man kanske ha iTunes installerat?
    Eller vad det detta du ville ha hjälp med :P?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.