Mrsmart

Front page Forums Övriga ämnen Mrsmart

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 287

För att inte sabotera zander’s Sälj-tråd så föräras alltså mrsmart med en helt egen tråd där han kan utveckla sitt resonemang kring humorbefriade moderatorer, inom rimliga gränser och 24 timmar. Mrsmarts krav är alltså att jag lämnar forumet annars ser han till att det sker. Discuss

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Jag sa det med en skämtsam ton, förstår väl att det aldrig skulle bli verklighet. Men forumets moderater saknar tydligen allt sinne för humor. För dålig… moderatorerna borde riva upp (sidan), gör om (sidan) och göra rätt (sida), så att vi humorister kan få lätta upp stämningen då och då. För övrigt, i 99% av fallen är jag seriös, detta var ETT (1) litet skämt som löjliga patetiska Freebo ogillade, och med all er respekt, borde man inte få skämta? Är forumet en diktatur där allt utom det regimen vill se stoppas? Vakna “iphonare” erat forumet fördärvas av dårar som Freebo.

PS: Det var en k810i jag skämtade om inte en k510, så lite mer realistisk var jag, dock inte tillräckligt (vilket även jag förstår) Men att en Freebo sprider lögner om medlemmar ogillar jag skarpt, väck med Freebo.

Personliga påhopp tolereras inte i detta forum.
    Varning tilldelad /Ponyboy

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Detta mina vänner är STOR humor. För att inte förstöra säljarens tråd så kommer just denna ‘diskussion’ att föräras en egen tråd under övrigt.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Posta inlägg endast om du är intresserad av att köpa den, eller frågor som är relevanta till produkten. Gäller alla trådar i Köp & Sälj avdelningen.

Hur svårt ska det vara, detta är forumets Köp & Sälj avdelning. Du har absoulut ingen anledning att posta här om du inte har intresse att köpa/byta/sälja. Förstör inte andras trådar med kommentarer att deras vara är dålig, för dyr eller en massa tramsiga skämt om du inte har nån intresse av varan. Sånt kan ni göra i forumets andra avdelningar.

Moderator = forumets polis
    Administrator = forumets polis, domare och gud.
    Har du problem med en moderator, rapportera det till administratorn. Har du problem med administratorn, lämna forumet. Det finns ingen plats för personliga påhopp i denna forum.

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@freebo 57457 wrote:

För att inte sabotera zander’s Sälj-tråd så föräras alltså mrsmart med en helt egen tråd där han kan utveckla sitt resonemang kring humorbefriade moderatorer, inom rimliga gränser och 24 timmar. Mrsmarts krav är alltså att jag lämnar forumet annars ser han till att det sker. Discuss

Freebo ska inte lämna forumet.
    Thats it!

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Jag är mer intresserad av vad mrsmart ska göra för att freebo ska lämna forumet.

Äger du ett antal skåpbilar eller lider du av tangentbordsimunitet?

Freebo är svår att knäcka. Inte ens kloroform biter på honom.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@mossarelli 57465 wrote:

Freebo är svår att knäcka. Inte ens kloroform biter på honom.

Tro mig, jag har provat med det mesta..

Smart av Mr Smart.. Smart där! Tror inte att någon finner Mr Smart Smarta kommentar särskilt smart. He he..

Där fick jag till det va?

bozz
    Member
    Post count: 1199

Sluta gråta Mrs Mart.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Så, då har trådens respit på 24h förflutit och mrsmart har valt att PMa mig istället för att ta en öppen diskussionen. Jag låser tråden och hoppas han lär sig att välja sina ord i framtiden.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • The topic ‘Mrsmart’ is closed to new replies.