Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Msn i Iphone
-
AuthorPosts
-
hej alla!
kan ni tala om för mig vart kan jag få tag i ett program som msn som ska fungerar med hotmail.com?
alla kontakter kommer in i telefonen med både palringo och beejiveim. själv föredrar jag den sistnämda.
@iphone 29511 wrote:
men jag fick inga svar om den sistnämnda var gratis eller kostar det? vart hittar jag den cydia eller app store?
Kan inte säga på rak arm, men låste min iphone och skicka iväg den… Men har för mig att båda är gratis och finns i “Cydia” Sök där om inget annat? Eller då eventuellt i “AppStore”
@iphone 29511 wrote:
men jag fick inga svar om den sistnämnda var gratis eller kostar det? vart hittar jag den cydia eller app store?
Beejive kostar 119:- på iTunes Store
edit
Har aldrig vari gratis va ja kan se App Shopper: BeejiveIM – Instant Messaging Anywhere (Social Networking)ok då ska jag hålla mig till IM+
Palringo är asbra. Det enda man behöver göra är att registrera sig på Palringo.com med sitt msn-konto. Sedan är det bara att logga in i telefonen så hämtar Palringo automatiskt all info som behövs från ditt MSN-konto.
Finns det nå msn-prog. där man kan skriva i landscape mode?
@carpe 29751 wrote:
Finns det nå msn-prog. där man kan skriva i landscape mode?
om du kollar i beejive sida så står det så
BeeJive features:
– 24/7 connectivity! Get notifications via email even if the application is closed (you will need push email for this to work properly)
– Works with AIM, MSN, Yahoo, GoogleTalk, ICQ, Jabber, and MySpace IM– Unicode support for chatting in any language
– Landscape typing supported– Saves chat history, which you can email
– Send SMS messages through AIM or Yahoo
– Complete management of buddy lists
– Configure alerts, sounds, vibration, etc.Ingen större lust att pynta över 100:- för att få möjligheten att skriva i L-mode
man kan skriva i landscape med IM+ också 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.