Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › MSN mail på iPhone 3G
-
AuthorPosts
-
Tja!
Har skaffat mig en iPhone och sitter och fixar lite med den.
På mailen kan man ju välja mellan:
Microsoft Exchange
MobileMe
Gmail
Yahoo
AOL
och Annat.Jag har en ” @msn.com ” – mail och valde alltså annat.
Efter att jag slagit in min mail samt password så kommer det upp en ruta:
Kan inte ansluta med SSL
Vill du försöka utan? – JaDärefter kommer det upp:
POP-Kontoverifiering misslyckades.
POP Servern “pop3.email.msn.com” svarar inte. Kontrollera nätverksanslutningen och att du fyllt i rätt information i fältet “Server för inkommande e-post”Någon som vet vad felet är, tack !
btw. provade med gmail (med min gmail ) och det fungerade !
Ja,microsofts mailprogram funkar inte alltid så bra ihop med apparater från apple.
Kolla runt lite,för det ska finnas ett sätt att få det att funka.Om inget annat hjälper,så finns kanske någon webbapp som fixar det.Ja,microsofts mailprogram funkar inte alltid så bra ihop med apparater från apple.
Kolla runt lite,för det ska finnas ett sätt att få det att funka.Om inget annat hjälper,så finns kanske någon webbapp som fixar det.Ja,microsofts mailprogram funkar inte alltid så bra ihop med apparater från apple.
Kolla runt lite,för det ska finnas ett sätt att få det att funka.Om inget annat hjälper,så finns kanske någon webbapp som fixar det.det fanns ja.
Men jag har inte jailbreakat min och undrar om jag orkar lägga ut 75 kr för en sådan sak 😐det fanns ja.
Men jag har inte jailbreakat min och undrar om jag orkar lägga ut 75 kr för en sådan sak 😐 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.