Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › MSN till iPhone
-
AuthorPosts
-
Lär inte att gå på ett bra tag! eftersom MSN är en microsoft produkt! och Iphone har patenterat alla sina tjänster i Iphone!
Finns det inget tredjepartsprogram som funkar bra?
@perk 6346 wrote:
Finns det inget tredjepartsprogram som funkar bra?
Prova installer detta! Det är AMSN för Mac OS X, och det kanske fungerar!
Säg till om det funkar!
Jag hoppas på en version av Adium till iPhone inom snar framtid. Tyvärr finns det ingen information om att en sådan skulle vara påväg.
Denna lär väl funka annars: Agile Mobile – MSN, ICQ, AOL, AIM, XMPP, IMPS, Google Talk & Yahoo! Messenger for your mobile phone
Fast kostar en slant.
@mosho 6360 wrote:
Prova installer detta! Det är AMSN för Mac OS X, och det kanske fungerar!
Säg till om det funkar!
Har inte fått den jailbreakad än 🙁
Web and Mobile messenger everywhere – eBuddy former e-messenger fungerar utmärkt
BeejiveIM (beta)
Meebo var inte så roligmiffon 😀 agilemobile helt gratis och funkar kanoon.. kostar ingen slant alls
Man måste ju jailbreaka luren först. Orka göra det, är inte speciellt beroende av msn.
Bumpar tråden, hittade ingen annan bra.
Vilken app är att föredra när det gäller msn?
//BLY@bly 57970 wrote:
Bumpar tråden, hittade ingen annan bra.
Vilken app är att föredra när det gäller msn?
//BLYJag kör själv IM+, funkar finfint!
Har nyss kommit en annan app som heter MSN Mobile Messenger:
MSNi Mobile Messenger(MSN Messenger, Window Live ID,IM ) for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Storeingen aning om hur den är dock!
@freebo 57979 wrote:
Läs recensionerna…
Ohh, tack för tipset! Att jag inte tänkte på det!
The Online Slang Dictionary | Slang words for responses to someone stating the obvious
@ronge 57977 wrote:
Jag kör själv IM+, funkar finfint!
Har nyss kommit en annan app som heter MSN Mobile Messenger:
MSNi Mobile Messenger(MSN Messenger, Window Live ID,IM ) for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Storeingen aning om hur den är dock!
MSNi funkar inte för mig. Jag kan inte logga in. Någon som har detta problem? Måste man vara inloggad på datorn för att det ska funka i mobilen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.