Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › multitasking funkar inte ??
-
AuthorPosts
-
Har precis uppdaterat till os 4.0 på min 3G och när jag provar att dubbel klicka på hem knappen så åter kommer jag bara till skrivbordet? :/ gör jag något fel lr vad är problemet??
Du måste jailbreaka 3G för multitasking och bakgrunder.
@martinb 68913 wrote:
Har precis uppdaterat till os 4.0 på min 3G och när jag provar att dubbel klicka på hem knappen så åter kommer jag bara till skrivbordet? :/ gör jag något fel lr vad är problemet??
Du har 3G. Apple har bestämt sig för att vi inte ska få ta del av de nya funktionerna…
De vill antagligen att vi ska spendera våra hårt ihop jobbade pengar på en 3GS eller en iPhone 4.
Jailbreakade preics. Tydligen fungerar multitasking och bakgrundsbild efter att man har jailbreakat 🙂
okej så multitasking fungerar inte på 3G:n alltså? 🙁 vilka av dom nya funktionerna från 4.0 fungerar då på 3G:n??
multitasking, background, bluetooth keyboard.
det är inte värt att fixa multitask genom jailing, tro mig har det nu och telefonen är tvär laggig, ska köra om luren och ha allt utom multitasking, klarade mig utan innan kan klara mig utan 2 mån till ( tills jag får 4an ) ;D
hur stänger man ner saker som hamnar i multitask fältet? börjar bli lite mycket där
edit nvm, kom på det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.