Multitasking i ios4

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Multitasking i ios4

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 49

Kan man stänga av den inbyggda multitaskingen?
    Om inte, hur ska man få tex. backgrounder att fungera?
    Har testat en massa men inte fått det som jag vill.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Vad är det du inte får till ?
    Jag har backgrounder som fungerar utan problem (gör som jag vill)

matteh80
    Member
    Post count: 150

Sätt backgrounding method till native i backgrounder om du inte redan gjort det…

pozz2
    Member

Japp det har jag gjjort men vilken inställning ska jag ha på control?
    vill ha dubbelpress homebutton men då kommer det bara upp “backgrounding disabled” och sen kan jag inte hitta listan med program som körs i bakgrunden.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

@pozz2 73298 wrote:

Japp det har jag gjjort men vilken inställning ska jag ha på control?
    vill ha dubbelpress homebutton men då kommer det bara upp “backgrounding disabled” och sen kan jag inte hitta listan med program som körs i bakgrunden.

Nej, kör dubbeltapp på statusbaren. I multitaskdockan ska du gå till dina Apps som körs i bakgrunden. Om du kör samma knapptryckning på två kommandon så blir du ledsen.
    Om det står backgrounding disabled så betyder det att det redan körs i bakgrunden. Ställ in i inställningar så att du får en liten ikon i statusbaren när du kör programmet i bakgrunden. Kör även med den lilla cirkeln på ikonerna.

pozz2
    Member

@mossarelli 73305 wrote:

Nej, kör dubbeltapp på statusbaren. I multitaskdockan ska du gå till dina Apps som körs i bakgrunden. Om du kör samma knapptryckning på två kommandon så blir du ledsen.
    Om det står backgrounding disabled så betyder det att det redan körs i bakgrunden. Ställ in i inställningar så att du får en liten ikon i statusbaren när du kör programmet i bakgrunden. Kör även med den lilla cirkeln på ikonerna.

Klockrent
    den tackar vi för.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.