musik fråga

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone musik fråga

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 379

vad heter programet som gör så att man kan föraöver musik från vilken dator som helst?

tack för hjälpen

JosefMusic
    Member
    Post count: 53

What xD iTunes?

dibb
    Member

@josefmusic 10569 wrote:

What xD iTunes?

haha jo men asså man får ju bara ha en dator med “manuell” hantering men jag vill kunna lägga till musik från vilken dator som helst (min ipod 5 gen kan man ta emot musik från vilken dator som helst mkt bättre)

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

SwapTunes, eller? Krävs att du har en jailbreakad telefon. Skriv en mer beskrivande rubrik nästa gång! Och det finns redan trådar om samma sak. SÖK!

dibb
    Member

@iPhoneinfo.se 10579 wrote:

SwapTunes, eller? Krävs att du har en jailbreakad telefon. Skriv en mer beskrivande rubrik nästa gång! Och det finns redan trådar om samma sak. SÖK!

ajuste men jag sökte men fick inte fram något, visste inte hur jag skulle formulera så det blev rätt, tack för hjälpen iaf

JohnFa
    Member
    Post count: 461

@dibb 10580 wrote:

ajuste men jag sökte men fick inte fram något, visste inte hur jag skulle formulera så det blev rätt, tack för hjälpen iaf

“Föra över musik från flera datorer till iPod?” kunde varit en bra titel.

dibb
    Member

@johnfa 10658 wrote:

“Föra över musik från flera datorer till iPod?” kunde varit en bra titel.

nej asså jag menar att jag inte visste hur jag skulle formulera frågan i “sök” för att hitta tråden han snackade om

JohnFa
    Member
    Post count: 461

@dibb 10660 wrote:

nej asså jag menar att jag inte visste hur jag skulle formulera frågan i “sök” för att hitta tråden han snackade om

Ah, ja det kan vara lite svår.
    Swaptunes heter programmet i alla fall. Finns på Cydia.

dibb
    Member

@johnfa 10662 wrote:

Ah, ja det kan vara lite svår.
    Swaptunes heter programmet i alla fall. Finns på Cydia.

hehe mhm 🙂 jag har hittat programmet lite tråkigt att det är bara 2 dator man kan dela med men men finns ju inget annat 🙁 vet du något annat bra program?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.