Musiken försvinner

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Musiken försvinner

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Ser att nån skrev liknande tråd men det fanns inga svar på varför det knaser.. ja synka luren med itunes och sen lyssnade jag på musiken sen efter en stund skulle ja lyssna igen och då var allt borta.. obs. jag gjorde inget specielt i börjar förutom att lira lite tetris 😡

ptr
    Member
    Post count: 248

och hela disken är fylld med “övrigt” ? tror säkert det finns ett svar här, annars finns det massor med svar om du googlar lite 🙂

kirk
    Member
    Post count: 15

Har sökt runt hittar dock bara folk med samma fel , ingen som verkar ha löst det 🙁 .. ska åka utomlands idag och orkar inte installera om hela luren igen 🙁

Wahlqvist
    Member
    Post count: 93

det har hänt mig många ggr, bara att återställa -,- .

Det orsakas troligvis av någon knasig app du har laddat ner.

mry.i
    Member
    Post count: 74

Lånar lite tråden

Tänkte fråga filmerna och program så som ibeer ölen som man dricker, lägger man dom på samma sätt som man lägger in musik genom itunes?

Tacksam för all hjälp:)

benhur
    Member
    Post count: 28

JA det gör du.Men sedan så måste du se till att det är ibockat i de små rutorna i Film i det fältet som du ser när telefonen har kontakt med Itunes.Kolla i nederkant där och efter att du lagt till dessa filmer också klickar i dessa små rutor, sedan kan du köra en synk och då är de i luren.

mry.i
    Member

@benhur 6850 wrote:

JA det gör du.Men sedan så måste du se till att det är ibockat i de små rutorna i Film i det fältet som du ser när telefonen har kontakt med Itunes.Kolla i nederkant där och efter att du lagt till dessa filmer också klickar i dessa små rutor, sedan kan du köra en synk och då är de i luren.

Jag hörde synk e dåligt göra det på iphonen

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@mry.i 6885 wrote:

Jag hörde synk e dåligt göra det på iphonen

Ärligt talat, driver du med oss, eller? Du åker snart på en ban.

mry.i
    Member

@iPhoneinfo.se 6886 wrote:

Ärligt talat, driver du med oss, eller? Du åker snart på en ban.

Jag har faktiskt läst om det men kommer inte ihåg vart, annars skulle jag länka till dej men skit sammma jag vet vad jag ska göra tack för all hjälp:)

Bebbzor
    Member
    Post count: 51

Jag vill gärna veta en sak! Jag har sett bilder på Iphones med album bilder när man håller telefonen så man kan bläddra mellan låtarna..
    Jag förstår inte riktigt hur man ska lägga in låtarna då för att få med bilderna.

En rätt förståndig guide skulle hjälpa!

benhur
    Member
    Post count: 28

Att få med bilder på albumen är absolut inget konstigt alls.Markera låten, högerklicka och välj ladda hem bildmaterial.Finns detta inte till låten så kan du antingen välja information på låten och skriva dit album och artist så kan du få dit en annan bild om du absolut vill ha en bild.Sista utvägen är att sno en liten bild på nätet och markera låten och sedan släpper du bilden nere i vänstra hörnet i den rutan där.Jag har gjort allt detta så jag vet att det fungerar. :)Javisst nu glömde jag du måste ha ett konto på Apple store där du måste ange ett kontokorts nummer (kostar inget att få bilder) sedan kan du utföra det jag skrev ovan

mry.i
    Member

@benhur 6940 wrote:

Att få med bilder på albumen är absolut inget konstigt alls.Markera låten, högerklicka och välj ladda hem bildmaterial.Finns detta inte till låten så kan du antingen välja information på låten och skriva dit album och artist så kan du få dit en annan bild om du absolut vill ha en bild.Sista utvägen är att sno en liten bild på nätet och markera låten och sedan släpper du bilden nere i vänstra hörnet i den rutan där.Jag har gjort allt detta så jag vet att det fungerar. :)Javisst nu glömde jag du måste ha ett konto på Apple store där du måste ange ett kontokorts nummer (kostar inget att få bilder) sedan kan du utföra det jag skrev ovan

Måste man ha konto på apple för att lägga bilder? så som du har skrivit måste man då ändå ha konto? skicka en länk så jag kan skaffa ett konto, måste man då logga in i itunes? eller finns det ett mycket lättare utväg för att lägga in bilder utan och registera konto? hjälp mig lite är lite amatör just nu hehe Tack alla folk som hjälper mig.:):)

mry.i
    Member

Hjälp mig snälla:(

Mr EmCom
    Member
    Post count: 361

@mry.i 7913 wrote:

Hjälp mig snälla:(

VARFÖR ställer du alltid samma fråga i minst 2 olika trådar. Inte allt för ofta totalt OT frågor också….

Suck!

mry.i
    Member

@Mr EmCom 8153 wrote:

VARFÖR ställer du alltid samma fråga i minst 2 olika trådar. Inte allt för ofta totalt OT frågor också….

Suck!

För att jag inte får hjälp

geezarn
    Member
    Post count: 197

@mry.i 8162 wrote:

För att jag inte får hjälp

Tråkigt att du inte får hjälp MEN du kan få ett tips. Sök först i forumet om du hittar svaret INNAN du postar. Om det inte finns en liknande fråga, gör gärna en ny topic, droppar du av en fråga lite random var som helst under vilken topsic som helst så är det lätt att folk helt enkelt inte bryr sig om att svara eftersom din fråga inte rör huvudämnet i just den tråden. Dessutom kan det vara på sin plats att läsa forumets REGLER. Forumets användare försöker allt som oftast svara på så många frågor som möjligt för att vi ska få ut så mycket som möjligt av våra telefoner.

mry.i
    Member

@geezarn 8170 wrote:

Tråkigt att du inte får hjälp MEN du kan få ett tips. Sök först i forumet om du hittar svaret INNAN du postar. Om det inte finns en liknande fråga, gör gärna en ny topic, droppar du av en fråga lite random var som helst under vilken topsic som helst så är det lätt att folk helt enkelt inte bryr sig om att svara eftersom din fråga inte rör huvudämnet i just den tråden. Dessutom kan det vara på sin plats att läsa forumets REGLER. Forumets användare försöker allt som oftast svara på så många frågor som möjligt för att vi ska få ut så mycket som möjligt av våra telefoner.

Joo jag har sökt men jag hittade den här tråden och en till men jag fattade ingeting. Jag kan berätta vad jag inte fattade, vart man ska registera sig, för att kunna lägga bilder på album skulle du kunna hjälpa mig hur man gör det och att göra det gratis. Så är du mycket snäll

Vi pratar i denna tråden geezarn

geezarn
    Member
    Post count: 197

Ok, öppna iTunes > Klicka på iTunes Store > Klicka på Logga in (uppe till höger) > Välj Skapa nytt konto i popup-rutan som dyker upp. Jag är inte säker på att det går att använda Maestro, vet med säkerhet att det fungerar med Mastercard, Visa och Amex. Det måste finnas 1kr på kontot men det kostar inte någonting att registrera, de gör bara en kol så att det inte är ett fejkat kortnummer. Ett alternativ är att använda sig av så kallat “e-kort” som man kan använda sig av, det gör du via din internetbank. För att välja bilder till album så räcker det att högerklicka på albumet och välja “Hämta bildmaterial till album” (detta gör du då du är inloggad på ditt konto). Jag har däremot inte lyckats få dit bildmaterial manuellt så som Benhur skrev lite tidigare i tråden.

mry.i
    Member

@geezarn 8184 wrote:

Ok, öppna iTunes > Klicka på iTunes Store > Klicka på Logga in (uppe till höger) > Välj Skapa nytt konto i popup-rutan som dyker upp. Jag är inte säker på att det går att använda Maestro, vet med säkerhet att det fungerar med Mastercard, Visa och Amex. Det måste finnas 1kr på kontot men det kostar inte någonting att registrera, de gör bara en kol så att det inte är ett fejkat kortnummer. Ett alternativ är att använda sig av så kallat “e-kort” som man kan använda sig av, det gör du via din internetbank. För att välja bilder till album så räcker det att högerklicka på albumet och välja “Hämta bildmaterial till album” (detta gör du då du är inloggad på ditt konto). Jag har däremot inte lyckats få dit bildmaterial manuellt så som Benhur skrev lite tidigare i tråden.

ok men det kostar inget pengar att lägga bild va?
    och jag kan hämta bilder från tillexempel från google o lägga in va? svara på det här så ska jag testa om det funkar så skriver jag till dig tack för hjälpen:)

Mr EmCom
    Member
    Post count: 361

@mry.i 8296 wrote:

ok men det kostar inget pengar att lägga bild va?
    och jag kan hämta bilder från tillexempel från google o lägga in va? svara på det här så ska jag testa om det funkar så skriver jag till dig tack för hjälpen:)

Nej det kostar inget att lägga till en bild.

Du har PM!

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.