My TouchKeys till iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone My TouchKeys till iPhone

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 51

Tjenis,

Satt och surfa på youtube och hittade denna trevliga lilla accessoar 🙂
    YouTube – iPhone 3G Slip on Keyboard. Less Typos

Vad tycker ni? Hade ni viljat prova ett sådant litet “skin”?
    Hemsida:
    My Touch Keys | iPhone 3G Slip On Keyboard. Less Typos – Home

Zike
    Member
    Post count: 571

ser soft ut.. men irriterande när man vill surfa i landscape eller spela nåt spel, jag förstår att det fortfarande funkar, men då skulle de extra förhöjningarna bara irritera och vara ivägen

Zike
    Member

ser soft ut.. men irriterande när man vill surfa i landscape eller spela nåt spel, jag förstår att det fortfarande funkar, men då skulle de extra förhöjningarna bara irritera och vara ivägen

Zike
    Member

t00k
    Member
    Post count: 40

Ser riktigt skönt ut och är nog väldigt bra för de som har lite svårt att träffa rätt 😉
    Nu tar jag och väntar på en utgåva till 2g-versionen. Hoppas den kommer snart.

t00k
    Member

Ser riktigt skönt ut och är nog väldigt bra för de som har lite svårt att träffa rätt 😉

t00k
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.