Någon som använder Tre(operatören)?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Någon som använder Tre(operatören)?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Någon som vet om det fungerar att ha 3 som operatör, använder det själv?
    Fri surf 99kr, kan man använda de?

JohnFa
    Member
    Post count: 461

@3tre 10104 wrote:

Någon som vet om det fungerar att ha 3 som operatör, använder det själv?
    Fri surf 99kr, kan man använda de?

Pratar du om iPhone 3G eller gamla? Nya 3G är operatörslåst och går bara att använda med Telia. Gamla telefonen har jag hört att den inte funkar med 3.

Fri surf över 3G för 99kr? Vet att det har nått för 199kr. Är det samma?
    När 3G-versionen går att låsa upp hade jag tänkt att använda den med 3 faktiskt.

3Tre
    Member

Jag pratar självklart om den senast. Man kan ju köpa den utomlands och då behöver den inte vara låst!
    3 har fri mobilsurf 99kr och den börde ju gå att använda till iphone?

någon annan som har bättre koll?

Basse
    Member

Jag använder 3 som operatör till min gamla Sony Ericsson k800i. Vet inte om mitt avtal är gammalt eller om det var ett kasst avtal, men jag måste betala 10 per MB som jag laddar i min telefon. Alltså alla sidor jag laddar kostar pengar. Surfade i 30 minuter i skolan en gång… Det gör jag aldrig om. Gick på 320 kronor. Men vet inte om man kan tekna mobilsurf till nya Iphone 3G.

Basse
    Member

Men är du säker på att man t.ex. köpa den i USA, upplåst och isåfall vad är kostnaden. Ledsen om det är en dum fråga men jag har ingen koll.

JohnFa
    Member
    Post count: 461

@basse 10226 wrote:

Jag använder 3 som operatör till min gamla Sony Ericsson k800i. Vet inte om mitt avtal är gammalt eller om det var ett kasst avtal, men jag måste betala 10 per MB som jag laddar i min telefon. Alltså alla sidor jag laddar kostar pengar. Surfade i 30 minuter i skolan en gång… Det gör jag aldrig om. Gick på 320 kronor. Men vet inte om man kan tekna mobilsurf till nya Iphone 3G.

3 har ett schysst fri surf-abonnemang för 199:-. Borde var perfekt för iphone 3g.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.