Någon som känner igen skyddet?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Skal & Skydd Någon som känner igen skyddet?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 251

Hej!

Surfade runt lite och hittade en bild på en iPhone 4 med skydd.

41158117520427756317517.jpg

Någon som känner igen skyddet och vet vad det heter? Såg riktigt fint ut och inte alls så klumpigt eller så. Och om någon här på forumet har detta skydd så får du gärna skriva ett par rader om vad du tycker.

Mvh

Mr.K
    Member
    Post count: 7

Borde väl finnas kolfiberklistermärksfodral hos många tillverkare, här är iaf en som har.
    iPhone 4 Black

Zike
    Member
    Post count: 571

Vet inte vad det heter men det är någon form av skin, inte skal.

Luren står i en iphone4 orginal-docka och det kan den inte med skal!

Matt3
    Member

Jaha okej. Tänkte att det det var något skal för det stod case där jag hittade bilden.

E-Minor
    Member
    Post count: 87
    Zike
    Member
    Post count: 571

@e-minor 79205 wrote:

Ser ut som det jag har: Griffin Technology: Reveal Etch – Ultra-thin protective case for iPhone 4

Ja det är likt men bilden visar någon slags sticker, inte ett skal.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@Mr.K 79158 wrote:

Borde väl finnas kolfiberklistermärksfodral hos många tillverkare, här är iaf en som har.
    iPhone 4 Black

Någon som vet om detta finns till 3G(S)?

Matt3
    Member

@h3nr11k 79244 wrote:

Någon som vet om detta finns till 3G(S)?

iPhone

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@matt3 79311 wrote:

iPhone

<3. Tack! Gosh.. Blir nog ett köp!

JWallbeck
    Member
    Post count: 21

Kan troligen hittas på iPhonebutiken, men är lite osäker. Kolla vet ja!

snylften
    Member
    Post count: 3

Smygreklam gillas inte
    /iA

Kaptenx.se
    Member
    Post count: 199

@matt3 79154 wrote:

Hej!

Surfade runt lite och hittade en bild på en iPhone 4 med skydd.

41158117520427756317517.jpg

Någon som känner igen skyddet och vet vad det heter? Såg riktigt fint ut och inte alls så klumpigt eller så. Och om någon här på forumet har detta skydd så får du gärna skriva ett par rader om vad du tycker.

Mvh

Det där ser ut att komma från ideal-case, den sidan ligger nere nu så jag kan kan ej ge dig länken. Men jag såg det i montern på mässan i Hongkong förra veckan.

Appelphone
    Member
    Post count: 594

Det kommer från iCarbons 😉 iPhone 4 Black

Är bara ett så kallat “skin”. Om du gillar carbon looken så rekommenderar jag Griffin Reavel Etch. Använder det själv och funkar fint. Dock inte för folk med copter eller IS på baksidan. Det nästan klistrar sig fast på en blanka innersidan av skalet och när man sedan tar av skalet så lossnar IS. I övrigt mycket bra och bekvämt skal. Om någon undrar är det någon form av silikon på kanterna och sedan hårdplast på baksidan.

Kaptenx.se
    Member
    Post count: 199

@Äppelphone 81562 wrote:

Det kommer från iCarbons 😉 iPhone 4 Black

Är bara ett så kallat “skin”. Om du gillar carbon looken så rekommenderar jag Griffin Reavel Etch. Använder det själv och funkar fint. Dock inte för folk med copter eller IS på baksidan. Det nästan klistrar sig fast på en blanka innersidan av skalet och när man sedan tar av skalet så lossnar IS. I övrigt mycket bra och bekvämt skal. Om någon undrar är det någon form av silikon på kanterna och sedan hårdplast på baksidan.

Det ser ut som att iCarbons bygger på mer än den han visar på bilden. Det jag pratar om bygger inte på mer än storleken på en screen ptoretct

Appelphone
    Member
    Post count: 594
    Kaptenx.se wrote:
    Det ser ut som att iCarbons bygger på mer än den han visar på bilden. Det jag pratar om bygger inte på mer än storleken på en screen ptoretct

Så kan jag säga att läget inte är 😉 Jag har själv använt ett kit av iCarbons, och det är bara ett skin, tunt som ett skärmskydd.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.