Någon som provat 2.1 Jailbreak metoden?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Någon som provat 2.1 Jailbreak metoden?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 49

Topic says it all? Jag är sugen som fan men vill se lite mer bekräftade att de funkar bra
    – iPhone News & Review där finns den om ni inte vet va ja talar om

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Det står ju i själva hemsidan att man inte ska göra det här ännu. Är inte färdig ännu.

Author: BigBoss

“While I posted a series of steps on how to jailbreak 2.1, I recommend strongly that you all hold off. There are many issues that dev team is working through. A jailbreak isn’t quite enough.

Many apps are not yet stable. Categories will not work because we cannot launch one app from another at this time. Cydia is not yet stable. I recommend you wait a day or two still.”

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Såg nu att dev-team har lagt upp jailbreak för 2.1.. blog.iphone-dev.org

Skulle vara jätte kul att få lite feedback om den, och om den skiljer sig från tidigare version då vore en instruktion på svenska guld värt..

znozy
    Member
    Post count: 5

Så då har man en 2G med 2.1 *moaaaa* sweet!

Kexan
    Member
    Post count: 49

@znozy 11896 wrote:

Så då har man en 2G med 2.1 *moaaaa* sweet!

kör du mac eller win? dvs vilken metod körde du?
    ska nog prova den på sleepers idag tänkte ja, så jävla trött på krashande apps och smslagg 🙁

znozy
    Member
    Post count: 5

Mac / Pwange Tool, blev ett litet 2001 felmeddelande men startade om iTunes (vers 8) så hostade det igång utan problem.

Wahlqvist
    Member
    Post count: 93

här finns windows guiden : iPhone News & Review
    Den ser lite svår ut så jag väntar nog på winpwn 😉

fillez
    Member
    Post count: 12

Jag har Iphone 2G med 2.1 , använde bara Quick Pwn, funkade hur bra som helst !!!

K-mountain
    Member
    Post count: 200

Jag har jailbreakat min 3G 2.1 med nya quick pwn… Det går väll bra… men fattar inte riktigt vitsen med allt ännu 😛

K-mountain
    Member

Jag har jailbreakat min 3G 2.1 med nya quick pwn… Det går väll bra… men fattar inte riktigt vitsen med allt ännu 😛

K-mountain
    Member

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.