Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › någon som vet när iPhone 3GS 16 Black kommer in?
-
AuthorPosts
-
Vad är det som har hänt?
På alla siter på nätet som säljer står det att 16GB svart är slut i lager, och så har det gjort i över en månad nu. Vad är det som har hänt med denna modell?3 får iaf in vecka 2 om man skall tro deras ETA.
Telenor säger 1-3 veckor iaf: http://butik.telenor.se/DefaultFullWidth.aspx?cId=TerminalView&fId=t&catId=Terminal&pId=Apple+iPhone3GS+16GB
idag va jag och hämtade ut min 3gs 16 g:) Min första iphone och jag kan verkligen inte släppa den! blir nog jailbreak snart tror jag. måste bara vänta tills min nummerflytt blir klar!
@xarcius 51138 wrote:
idag va jag och hämtade ut min 3gs 16 g:) Min första iphone och jag kan verkligen inte släppa den! blir nog jailbreak snart tror jag. måste bara vänta tills min nummerflytt blir klar!
Du kan jailbreaka innan nummerflytten är klar. Nummerflytt berör bara simkort. Jailbreak berör bara telefonens mjukvara.
jo men jailbreaken håller väl inte om man startar om luren? tänkte vänta tills det är flyttat och omstartat. det ska väl inte ta så lång tid…hoppas jag:P
@xarcius 51140 wrote:
jo men jailbreaken håller väl inte om man startar om luren? tänkte vänta tills det är flyttat och omstartat. det ska väl inte ta så lång tid…hoppas jag:P
Jailbreaken måste köras för att starta upp telen.
Exempel:
1.Du jailbreakar telefonen och lägger in 20 apps från Cydia.
2. Du märker att du måste starta om telefonen för att vissa saker ska fungera och därför kräver en omstart.
3. Kopplar in telen till datorn och klickar på Make it ra1n.
4. Telefonen startas upp och du har allt kvar, dvs dina 20 apps från cydia och fortfarande jailbreakad.ah! ok! nice:) då är det ju bara att köra på! Tack! av ren nyfikenhet, är det någon som vet ungefär hur lång tid en nummerflytt tar ifrån telia till tre?
@xarcius 51142 wrote:
ah! ok! nice:) då är det ju bara att köra på! Tack! av ren nyfikenhet, är det någon som vet ungefär hur lång tid en nummerflytt tar ifrån telia till tre?
Ingen aning, ring tre/telia och hör efter. Bara fråga “Om allt är rätt ifyllt och inget problem uppstår, hur lång tid kan min nummerflytt ta på ett ungefär?”.
killen på tre trodde ungefär tre dagar. hoppas det stämmer. lite segt att behöva ha ett annat nummer bara några dagar…:(
Tre skulle få in sina mobiler, till butiken nu, först efter den 22:e
Någon som vet hur telenors leveranstid är?
Jag beställde en 1 gigare för nästan 2 veckor sen och den har inte kommit än :/ -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.