Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Nån som har info/rykten om andra företag som kommer få sälja iPhone och när?
-
AuthorPosts
-
Titeln säger väl det mesta 🙂
Vill veta när andra företag än Telia kommer börja sälja iPhone 3G.
Jag hörde med tele2 och de visste inte när eller ens OM de skulle ta in iPhone. Telias exklusivitetsperdiod på 3 månader har ju gått ut nu så det är fritt fram för alla konkurenter.
@h4gen 10853 wrote:
Jag hörde med tele2 och de visste inte när eller ens OM de skulle ta in iPhone. Telias exklusivitetsperdiod på 3 månader har ju gått ut nu så det är fritt fram för alla konkurenter.
För det första så är det inte något som är bekräftat eller ej om det finns någon speciell exklusivitetsperiod eller inte, inte heller hur lång den skulle vara om det nu fanns någon.
För det andra så har det inte gått tre månader sedan den 11/7.Tre kommer att börjar sälja iPhone i december
@iPhoneinfo.se 10892 wrote:
Hur vet du det om jag får fråga? 🙂
Fräck avatar 😉
Killen i Tre-affären hintade väldigt starkt åt det när vi stod och snackade. 😉
Tackar 😀
Datametrix säljer nu, dock inga i lager och väldigt dyrt pris. Datametrix är dotterbolag till tele2. Iphonecafe säljer, dock importerade och väldigt dålig service, samt otrevliga ovanpå det superduper dyra upp åt 10000 för 16gb datametrix låg på 8500 tror jag.
Ta en funderare på det här:
Hur många extra iPhones tror ni att Apple kommer att sälja på att ha en operatör till i lilla Sverige som återförsäljare?
Hur många extra iPhones tror ni att Apple kommer att sälja på att teckna avtal med operatörer i länder i Asien som inte säljer iPhone idag?
Hur många extra iPhones tror ni att Apple kommer att sälja på att ha ytterligare en operatör till i större europeiska länder som återförsäljare?
När ni har svaren så kommer ni säkert att se var Apples prio ligger…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.