Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPad › När släpps Ipad i Sverige
-
AuthorPosts
-
Kan inte folk i denna tråd skriva det senaste dem hört om när Ipad släpps till Sverige? Väntar otåligt på den!
Vad jag hört så kommer den till Sverige runt höst.
Någon som vet något annat?Släpps iaf inte på fredag 🙁 iPad i ytterligare länder – Sverige får vänta igen – MacWorld
Usch vad långsamt det går för Ipaden.
Man vill ju ha något som är nytt och att den släpps i Sverige 6 månader efter att den släppts i USA är för mig gammalt =/Synd att det ska vara så.
Kommer säkert bli så att när man väl köpt den i Sverige så släpps det en ny heheSynd att det ska vara så.
Kommer säkert bli så att när man väl köpt den i Sverige så släpps det en ny hehe
buy gucci bags@cupid 71726 wrote:
Usch vad långsamt det går för Ipaden.
Man vill ju ha något som är nytt och att den släpps i Sverige 6 månader efter att den släppts i USA är för mig gammalt =/Synd att det ska vara så.
Kommer säkert bli så att när man väl köpt den i Sverige så släpps det en ny heheKlarar du dig med engelska som språk?
Då kan du köpa en i Sverige den 10 Oktober av ellos!iPad har en högupplöst, LED-bakgrundsbelyst IPS-skärm pÃ¥ 9,7 tum som är pÃ¥fallande skarp och levande
Till ett överpris 🙂
@iPhoneReservdelar.se 76123 wrote:
Till ett överpris 🙂
Absolut är det ett överpris.
Har kikat upp det där lite, och har kommit fram till att de är ca 500-lappen dyrare än om man själv skulle importera den versionen som Ellos säljer.
Det är mer än godtagbart, då själva företaget vill ju tjäna på affären också.När väl apple släpper iPad i Sverige så kommer det priset vara betydligt billigare än 7k iaf.
Men så länge vi får nöja oss med import så är priset helt okej med tanke på att företagen också ska gå runt.
Om man ska importera ja..
Om man råkar vara på nåt flygplats i europa eller på en genomresa så blir det 25% billigare.
Jag tror att den kommer att kosta ca 6000kr när den kommer till Sverige@iPhoneReservdelar.se 76146 wrote:
Om man ska importera ja..
Om man råkar vara på nåt flygplats i europa eller på en genomresa så blir det 25% billigare.
Jag tror att den kommer att kosta ca 6000kr när den kommer till SverigeDet har du helt rätt i gällande länder inom EU :). Då slipper man lite extra avgifter.
Ska bli roligt att se vad det svenska priset hamnar på när den lanseras här.
Blir den relativt billig så köper jag på mig en. Isf en med 3G.Du kan ju köpa i USA med, du behöver inte anmälla den när du landar hemma (typ vadå, jag köpte den vid en tidigare resa till England eller nåt 🙂 )
Tror nog jag ska beställa en från Ellos!
en tusenlapp hit eller dit gör inget. Är en prylbög som inte orkar vänta längre heheNä men till Er som kan detta.
Den från Ellos är ju med engelsk meny men kommer det bli möjligt att byta ut det mot svensk meny i framtiden när ipad släppts i sverige?@cupid 78073 wrote:
Tror nog jag ska beställa en från Ellos!
en tusenlapp hit eller dit gör inget. Är en prylbög som inte orkar vänta längre heheNä men till Er som kan detta.
Den från Ellos är ju med engelsk meny men kommer det bli möjligt att byta ut det mot svensk meny i framtiden när ipad släppts i sverige?Ja det blir möjligt i form av en återställning/uppdatering av iOS. Det kommer mer språk i iOS 4.2 som släpps någon gång i November.
faaaan såg nu att det bara var wifi =(
behöver 3giPad Apple iPad 16GB Wifi + 3G
kanske detta är något för dig, kanske lite dyrt men menTusen tack Pongo!
Blir o lägga vantarna på en snart då =)
Peace!
Såg att netonnet hade kommit in med iPad.
Jag gillar den nya IPAD 2, Det har 8 stora förändringar,i bought one [URL=”http://http://www.ectops.com/apple-ipad-2-tablet-32gb-wifi3g97-1ghz3gwifiusb-att-mc983lla-white_p3328.html”]ipad 2 MC983LL/A[/URL] ,det ge mig ett mycket roligt och bekvämt.Jag gillar det mycket.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.