Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Navigon är väldigt segt.
-
AuthorPosts
-
Ledsen om detta har tagit upp tidigare.
Jag upplever Navigon som väldigt segt. Först trodde jag att det kunde bero på att min lur är Jailbreakad men har provat utan JB och tycker inte det är någon större skillnad. Det som brukar hjälpa är att starta om telefonen. Är det någon mer som upplever Navigon som segt?
Grymt segt på en JB’ad 3G 16GB.
Gamla versionen (1.4 tror jag det var) var klart snabbare än den nyare 1.6.Har också Navigon på en 3G.
Segt.
Inte mycket att göra åt antar jag.Jag hade den äldre versionen först (på iOS4) och den kändes snabbare.
Jag ska prova att byta tillbaka igen, till 1.4, så får vi se.Jag har testat med version 1.4 nu, den är endast marginellt snabbare.
Så med andra ord, tämligen slö. 🙁iOS4 ….. Please hold….
Kommer snart 4,1 som gör att 3G ska snabbas upp rejält. 🙂
@jabbasvens, lite av en optimist va ?
@mattil 72136 wrote:
@jabbasvens, lite av en optimist va ?
Ska man alltid vara 😀
Är bar att läsa vad det stå i länken……dom är nöjda med resultatet 😉Jag har precis hamnat i Volvo-träsket jag också..
2011 V70 DrivE (just det, 109 ponnykusar diesel)En riktig glidarbil…
Provade att köra utan JB i tre dagar men Navigon är lika segt. Nu är luren JB igen.
Prova iGO om du har möjlighet, tycker personligen att den har bättre GPS signal samt att den är snabbare än Navigon
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.