Ni som har uppdaterat och väntar på unlock verkar få vänta

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Ni som har uppdaterat och väntar på unlock verkar få vänta

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 461
    svensson431
    Member
    Post count: 210

Ser ingen menning med att låsa upp telefonen, man köper bara telefonen med den operatör man vill ha? Alla operatörer har ju IPhones nu. Så ser ingen anledning att tex importera en som är låst till AT&T. Men det är bara min åsikt, JB kan jag förstå.

torgren
    Member
    Post count: 69

@svensson431 86056 wrote:

Ser ingen menning med att låsa upp telefonen, man köper bara telefonen med den operatör man vill ha? Alla operatörer har ju IPhones nu. Så ser ingen anledning att tex importera en som är låst till AT&T. Men det är bara min åsikt, JB kan jag förstå.

Jo det finns det. Jag gillar att ringa via internet och då är det offtast om sverige är med så är det bara comviq som brukar funka.

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@svensson431 86056 wrote:

Jag kör också bara med Jailbreak men det finns allt en hel del som skaffat iPhones som är bundna till andra operatörer för att de inte kan vänta tills deras operatör har fått in iPhones.

Unlock kan vara bra om man åker utomlands ett tag och vill köra med kontantkort i det landet istället för att det ska gå via Sverige.
    Jag har några kompisar som är reser runt i Asien och till Australien så de köper kontantkort i landet så de ringer billigare mellan varann.

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

MuscleNerd Official iPhone unlock statement: no unlock will be released until after 4.2.5 or official 4.3 (whichever is last) is out

apple 3g
    Member
    Post count: 482

aa får vänta lite för att få iphone 4g upplåst från , at&t skiten 🙁

apple 3g
    Member
    Post count: 482

ååhh undrar när ios 4.3 kommer 🙁 känns tråkigt

TruB
    Member
    Post count: 476

@apple 3g 86181 wrote:

ååhh undrar när ios 4.3 kommer 🙁 känns tråkigt

Kör du iP3G kommer du inte få in den ialla fall. om det inte kommer en jailbreakad version.

torgren
    Member
    Post count: 69

@trub 86208 wrote:

Kör du iP3G kommer du inte få in den ialla fall. om det inte kommer en jailbreakad version.

Ja men eftersom det är den sista versionen som en iphone 3g har nu 4.2.1 så måsste det väl komma en jailbreak för den? Menar en vanlig jailbreak som te.x limera1n. Inte som redsnow och dom

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.