Front page › Forums › Köp & Sälj › Nonno.se Otroligt billiga priser för iphone tillbehör!!
-
AuthorPosts
-
Jag lovade att sprida ordet när jag fick en inbjudan till hemsidan
kolla in sidan
Det finns in-ear hörlurar till iphone.
skalen som finns på ultra-case.com finns där.
Till och med billigare än vad de själva säljer för!
Hoppas ni hittar något kul, det gjorde jag!
MVH
DanielHur seriöst är det? Mängder med felstavningar och särskrivningar samt även traderas köpnuikon http://www.tradera.com/images/icon_buynow.gif
Som sagt, om man ska lägga ner mycket tid på en sida, så blir ju även priserna för varorna dyrare.
kanske tradera ikonen borde bytas 🙂
Men annars vad kan man klaga på? Det är ju sjukt bra priser!
Skitsnack! Och nästa gång räcker det att starta en tråd, sluta spamma med privata meddelanden oxå.
Menade inte att spamma på något sätt, trodde bara du skulle vara intresserad.
För det är väl intressant med tillbehör till iPhone? Speciellt om det är billigt?
“Jag lovade att sprida ordet när jag fick en inbjudan till hemsidan
kolla in sidan”
först skriver du som att du är en kund som ska sprida reklam……
“Som sagt, om man ska lägga ner mycket tid på en sida, så blir ju även priserna för varorna dyrare.
kanske tradera ikonen borde bytas :-)”
sedan så skriver du som att du är ägaren till hemsidan….
HHAAHHAHAHAHHHA:) bra jobbat!
oj vad ni hackar ner.
Tycker ni inte om sidan?
Jag trodde det var något ni skulle gilla?
@danielrebel 42056 wrote:
oj vad ni hackar ner.
Tycker ni inte om sidan?
Grejen är att du inte är seriös. Då gör man inte reklam genom att låtsas vara en nöjd kund. Sopa
@danielrebel 42056 wrote:
oj vad ni hackar ner.
Tycker ni inte om sidan?
Inget ont om att sälja billiga tillbehör, men det är väl snarare sättet att marknadsföra den på. Det finns andra företag som t.o.m. har egna trådar i forumet där det öppet gör reklam för sina produkter.
Du kanske skulle gjort det du med?@r_o_n 42076 wrote:
Inget ont om att sälja billiga tillbehör, men det är väl snarare sättet att marknadsföra den på. Det finns andra företag som t.o.m. har egna trådar i forumet där det öppet gör reklam för sina produkter.
Du kanske skulle gjort det du med?Jag förstår.
Som sagt, hade jag betalat någon för att ha hand om marknadsföring blir ju varorna dyrare. Och det vill ni väl inte?MVH:D
@danielrebel 42134 wrote:
Jag förstår.
Som sagt, hade jag betalat någon för att ha hand om marknadsföring blir ju varorna dyrare. Och det vill ni väl inte?MVH:D
Läs min text som du citerade – en gång till. En tråd om det du säljer kostar väl inget….
Så bra priser är det väl ändå inte, eller?
Jag tycker att 5 produkter är lika med INGA produkter. Kablar, laddare, skyddsplast m.m. borde vara bas i allas sortiment.
Sidan är sådär, finns en hel del till att göra.
Sedan är jag moraliskt emot företag som hjälper till att sälja skit.
Vi har ett miljöproblem på den här planeten och min personliga åsikt är att företag som förbrukar naturesurser på att tillverka skräp borde straffskattas bort från marknaden.@kurtson 42152 wrote:
Sedan är jag moraliskt emot företag som hjälper till att sälja skit.
Vi har ett miljöproblem på den här planeten och min personliga åsikt är att företag som förbrukar naturesurser på att tillverka skräp borde straffskattas bort från marknaden.+1! och dagens AMEN från mig.
Rent generellt finns det fullt med tomtar som tänker sig att bli rika på att sälja vidare skräp från China/Ebay, dessutom säljer många utan att ha företag eller göra rätt för sig på något sätt gällande moms och skatter. Personligen undviker jag dessa och ska man ändå blåsa staten kan man göra det genom att handla direkt från Ebay…
@danielrebel 41972 wrote:
kolla in sidan
MVH
DanielSeriös sida.
Forbidden
You don’t have permission to access / on this server.@danielrebel 41972 wrote:
kolla in sidan
MVH
DanielVARNING! Falska Apple in-ear! – MacWorld – allt om Mac & iPhone
Det här var den sämsta marknadsföringen jag någonsin sett!
Antingen är TS rejält retarderad eller så tror han att resten av världen är dummare än han själv (genom att inte genomskåda det han skrivit). Hahaha.
“Hoppas ni hittar något kul, det gjorde jag!”
Alltså, redan där avslöjar du dig själv att det är du som står för sidan. Låter som ett typiskt spammails innehåll!I feel sorry for you man.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.